“Prima eten maar stevig geprijsd”
Beoordeling van Restaurant Loff

Restaurant Loff
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Dessert in Breda
Beschrijving: Trendy licht en modern organic en vegetarisch/vegan restaurant in mooie straat in Breda. Met ongedwongen sfeer, mooie inrichting en prettige sfeer. Zomers groot dakterras met lounge en circa 50 zitplaatsen.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten met veganistische zoon en schoondochter. Maar de rekening vond ik voor een lunch erg hoog. Het is in buffetvorm en wat je kiest wordt afgewogen. Goed systeem maar kennelijk zijn wij stevige eters. Met z’n drieën €125 vind ik erg prijzig! Prijs-kwaliteit verhouding is voor mij dan zoek ook al heb ik smakelijk gegeten.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

Afgelopen woensdag at ik weer bij Loff. Ik kom hier graag als vegetarier, omdat ik niet na hoef te denken over wat ik wel en niet mag en kan eten. En er is zoveel keus!! Ik schep altijd van alles een mini-beetje op, zodat ik veel kan proeven, maar ook mijn eigen portiegrootte kan bepalen. Veel verrassende smaken en teveel lekkere dingen :). Deze keer nam ik een open-minded carnivoor mee en ook hij was pleasantly surprised. Als je in Breda bent, kijk niet verder, en ga hier eten, ook voor de fijne en ontspannen ambiance.

Datum van bezoek: september 2019
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

T beste wat ik gegeten heb dit jaar. Zoveel verschillende smaken. Heerlijk. Buffetvorm. Je bordje wordt gewogen en ad hand van t gewicht betaal je. Door de buffetvorm kan je alles is proeven. 1 nadeel: ik had veel te veel gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant laat zien dat met pure smaken ook deze vleeseter het naar zijn zin heeft.

Echt een ontdekking.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Wij zijn fijnproevers en hier gaat het echt om de smaken! Lekker en gezond genieten voor een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Voor ons een 10!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Loff bekeken, bekeken ook

In Restaurant Loff geweest? Deel je ervaringen!