“Lekker eten/ bediening zeer matih”
Beoordeling van Vermut

Vermut
Geclassificeerd als nr. 177 van 381 Restaurants in Breda
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is top, lekker in het zonnetje. Super lekker eten. De dame in de bediening was echt een drama. Vergat alles. We moesten halverwege gaan vragen waar de rest bleef...,

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Top plek in Breda. Buiten op het bankje in de zon of lekker binnen. Goede wijnen, lekker bier en super tapa's. Sinds paar maanden nieuwe eigenaar die Vermut nieuw leven in blaast. We zullen hier vaak terug komen!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen in deze eetgelegenheid. Je kunt binnen een tijdsbalk onbeperkt van kleine hapjes genieten.
Deze hapjes worden op een krokant stukje stokbrood aangeboden.
Totaal 7 soorten.
Daarnaast maken ze kleine warme hapjes zowel op stokbrood als in een klein bakje.
Leuk voor een keer

Datum van bezoek: februari 2019
11 december 2018 beoordeeld

Heel erg relaxed restaurant met verse producten. er is genoeg keuze voor iedereen. prima voor een lunch

Datum van bezoek: december 2018
5 oktober 2018 beoordeeld

In het late zomerzonnetje dronken we een kopje koffie bij Vermut en kochten een heerlijk taartje bij Joep's Patisserie. Een en ander zou verrekend worden met het kopje koffie bij Vermut. Twee zaken, een rekening. Lijkt handig. Wat schetst mijn verbazing: De taartje zijn bijna verdubbeld in prijs (van 5.30 in de Patisserie naar 9 euro bij Vermut). Bleek geen vergissing! Hoe is het mogelijk? Geen verbazing bij de eigenaresse, geen excuses dat we daar vooraf niet over geïnformeerd zijn. Logisch dat de klandizie
ernstig terug loopt de laatste tijd.
Muntthee ook 3,50, zei onze buurvrouw, ook in shock.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Vermut bekeken, bekeken ook

In Vermut geweest? Deel je ervaringen!