Antonio
Almere, Nederland

Chic, compleet en vriendelijk.

5,0 van 5 bollen22 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Geweldig sfeer, mooi hotel.
Zeer chic en elegant, mooi thematisch inrichting met accent op geschiedenis en waarde van monumentale elementen.
Kamer zeer comfortabel en compleet.

Aan de bar was Colette super attent en sympathiek. Bij het ontbijt Pablo en Lorrana zorgde dat alles na wens ging in de ontbijtzaal. Wij krijgen ook nog een korte periode bloeding over de monumentale zaal, want Pablo is ook gids. Complimenten voor ze.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Beter zelf parkeren bij Barones parking dan valet parking, het is €14 per dag tegen €35. Tenzij...
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 okt 2023
Beste Apaiva,

Wat fijn dat alles zo naar wens is geweest, we zullen dit zeker delen met meedewerkers, en in het bijzonder Colette, Pablo en Lorrana.

Met vriendelijke groet, Pam van Gils | Front Office
  • Premiere Classe
4.1 km van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 15 augustus 2023

Deze beoordeling is een frustratie uit de onmacht die we ondervonden ,bij een verblijf van 3 nachten in dit hotel. De eerste dag waren we gaan shoppen en een winkeltas met 3 aankopen (150€) bleken bij het vertrek te zijn verdwenen ,uit de kamer. Na eerst een twijfel dat we ze ergens vergeten waren , bleek vast te staan dat deze tas verdwenen is. Verschillende keren contact gelegd met het office ,en na onderzoek kunnen ze verder niets beteken.
Voor de rest was ons verblijf dik in orde ,kamer, ontbijt ,mooi gebouw, goede ligging

Kamertip: Let op u spullen, ook in de kamer
Datum van verblijf: juli 2023
Dani Franken, Owner van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2023

Beste Explorer54174838483,

Wat vervelend van de verdwenen items, ik begreep dat hier inderdaad al contact over is geweest met mijn collega's.

Wel prettig om te lezen dat u verder een prettig verblijf heeft gehad.

Beoordeeld op 6 augustus 2023

Zeer goed hotel in het centrum van Breda. Vriendelijke ontvangst aan de receptie + begeleiding naar de (kleine) 'superieur' room die val alle gemakken blijkt voorzien incl comfortabel bed.
Het complex is gesitueerd in een enkele aaneengesloten oude stadspanden waarvan na een grondige verbouwing (m.u.v. de Kapel) weinig meer van de historie is te herkennen.

Datum van verblijf: augustus 2023

Beste PD3S,

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest.
Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

Beoordeeld op 1 augustus 2023 via mobiele applicatie

Nette kamer (vraag naar de 1e verdieping daar hebben geen honden in gezeten).
Heel vriendelijk personeel achter de receptie. Ligt midden in het centrum dus de locatie is top!!
Ontbijt is het enige waar wij ons echt aan stoorden. Het ontbijt zelf was prima hoor, niet heel uitgebreid, dat kan beter.. maar de mensen die daar liepen…..
Alle tafels waren vies; er werd niet afgeruimd en ze liepen er gewoon “omheen”. Zeer storend.

Kamertip: Zou ontbijt buiten de deur boeken!!

Beste Biancakw,

Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest.

Wat vervelend dat het ontbijt niet helemaal naar uw wens is geweest, we zullen dit zeker oppakken met de desbetreffende afdeling.

Beoordeeld op 9 juli 2023 via mobiele applicatie

Erg mooi en verzorgd hotel. Kamer ruim en schoon. Vriendelijk personeel. Ligt centraal in het centrum. Bedden lagen lekker alleen de kussens wat dik maar dat is een kwestie van smaak. Breda is een prima stad om te winkelen en lekker te eten.

1 puntje je doucht in een open ruimte met glazen wand wat prima is als je alleen bent of met je partner. Maar met vrienden is dit wat minder prettig qua privacy. Geen badkamer deur aanwezig dus.

Beste Judea1987,

Beoordeeld op 3 april 2023 via mobiele applicatie

Geweldig ontvangst door Emily, wat een leuke dame. Enthousiast en gelijk uitleg over Breda.
De locatie van het hotel is werkelijk geweldig.
Prachtige ruime kamer.
Nadeel is de wc met semi glazen deur. Niet fijn plus de kier bij de deur geeft niet echt privacy op het toilet en het was erg krap.
De kamer was veel te warm.
Mini bar was leeg.
De bedden waren fantastisch.
De ontbijtzaal was fenomenaal. Zo mooi.
Het ontbijt buffet zelf was met name leeg. Meerdere gerechten waren op, denk aan Jam, kaas, yoghurt naturel en pancakes. Deze werden niet aangevuld ondanks dat wij er al om 9 uur zaten.
Prijs kwaliteit denk ik dat ik een andere keer voor een ander hotel kies.

Datum van verblijf: maart 2023
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2023

Beste A3686DEestherg,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Vervelend dat wij tijdens uw verblijf tekort zijn geschoten op een aantal vlakken. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten te voorzien van een excellente service. Echter zijn wij daarnaast ook erg blij te lezen dat sommige dingen u erg bevallen zijn. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers. Daarnaast hopen we dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard hopen we u toch nog een keer terug te zien in Hotel Nassau Breda. Met vriendelijke groet, Pam van Gils | Front Office