Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 181
Autograph
TiCATi.com
US$ 171
Hotels.comUS$ 180
Expedia.comUS$ 180
PricelineUS$ 181
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (451)
Beoordelingen filteren
451 resultaten
Waardering van reizigers
305
105
22
11
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
305
105
22
11
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 451 beoordelingen
Beoordeeld op 19 januari 2023

Top locatie! Nette kamer. Lekker medium hard matras met super zachte lakens. Ontspannen ochtend met een heerlijk ontbijt, inclusief mimosa's, en uitchecken pas om 12 uur.
Iets aan de dure kant maar zeer tevreden.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Peter D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2023

Beste Jelled605,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.
Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest.

Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf.

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda.
Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Pam van Gils

Front Office Associate
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2022 via mobiele applicatie

Dit is een hotel hoe een hotel behoord te zijn.
Goed ontbijt, mooie kamers, goede bedden schoon, koffie thee faciliteiten en jawel slofjes!! Het ruikt lekker als je het hotel binnenkomt. Prijs normaal is aan de hoge kant. Wij hadden een mooie aanbieding. En komen zeker nog terug (mits leuke aanbieding)

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank saskiavK2255YI
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2023

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren.
Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.
Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest en in het bijzonder dat u genoten heeft van de slofjes! Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda.

Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Pam van Gils

Front Office Associate
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 oktober 2022

Schoon, mooi hotel ( in een bijzonder gebouw ) met vriendelijk personeel, met name Gail van de ontbijtzaal verdient een grote klantvriendelijke pluim. Locatie top in de binnenstad.
Enige minpunten zijn: parkeerkosten en geen deur in de badkamer. Desondanks grote aanrader!

Kamertip: Geen privacy in badkamer, omdat er geen deur is. Toilet is apart met een melkglazen deur, zonder slot.
Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Lovecity4ever
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2023

Beste Lovecity4ever,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. En zullen dan ook zeker de grote pluim voor Gail overbrengen aan haar. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda.

Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Pam van Gils

Front Office Associate
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2022

Weggestopt op een zolderkamertje zonder werkende airco waar het vies ruikt en benauwd is. Tevens schimmel in douche en kitranden. En er is ook maar 1 gang waar we door kunnen bij brand en dat is de route die we normaal lopen. Wat als er daar brand is? Op de site staat dat de bar open is tot 0:00u, maar op zaterdagavond gingen ze om 22:30 dicht. Beklag gedaan bij receptie, maar dat heeft geen enkele zin. Wij hebben €550 betaald voor een weekend 4 sterren hotel. Alleen min portemonnee ziet sterren, wij niet. Nooooooooit meer dit hotel.

Kamertip: Ander hotel!
Datum van verblijf: augustus 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Hagbo
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2022

Beste Hagbo,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Nassau Breda en dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en dat u niet blij was met de kamer.
Graag wil ik u vragen om direct contact met mij op te nemen, zodat ik kan kijken onder welke naam de reservering stond en of ik nog iets voor u kan betekenen. U kunt mij bereiken via welcome@hotelnassaubreda.nl TAV Dani Franken.

Alsnog bied ik krijg mijn oprechte excuses aan en hopen wij u alsnog graag te ontvangen bij ons.
Zodat u een waardige Hotel Nasssau ervaring kunt op doen net als onze andere gasten.

Ik kijk dan ook uit naar uw email.

Met vriendelijke groet,
Dani Franken | Front Office

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Even ertussen uit. Ideaal dat je al op vrijdag om 15u kan inchecken om te landen en op gemak de omgeving kan ontdekken.
Hotel is prachtig en faciliteiten zijn prima: fijne kamer, heerlijk bed, super ontbijt (met mimosa) en allervriendelijkst personeel.
Ook uitcheck op zondag ps om 12u. Zo lang mogelijk genieten. Top!

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank did0sv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2023

Beste Did0sv,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda.

Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Pam van Gils

Front Office Associate
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken