Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 144
Aanbieding bekijken
Hotels.com
Priceline
US$ 144
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 144
Booking.comUS$ 144
eDreamsUS$ 144
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (406)
Beoordelingen filteren
406 resultaten
Waardering van reizigers
278
94
19
9
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
278
94
19
9
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 406 beoordelingen
Beoordeeld op 28 augustus 2021

Voor de 2e keer in dit hotel, de vorige keer was het uitstekend bevallen! Het is nog steeds een prachtig hotel, in het oude klooster met kapel/kerk. Mooie kamer en het allerbeste: de geweldige service van het zeer vriendelijke personeel! Helaas een score van 4 en niet 5: onze douche liep echt niet door; de hele badkamer stroomde vol en dus gauw de douche uitgezet voordat het op de vloerbedekking in de rest van de kamer zou komen. Daardoor helaas niet kunnen douchen, iets wat wel een minpuntje was, van dit verdere geweldige verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank KingRoi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste heer Kingroi,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

Nogmaals excuus voor de douche die niet goed wegliep, Dit is inmiddels verholpen in de desbetreffende kamer.

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Dani Franken
Front Office Shift leader
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
dani.franken@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een geweldige centrale ligging en een parkeergarage om de hoek. Mooie ruime kamers en alles is schoon en sfeervol. Als er iemand op de gang loopt hoor je dat een beetje via de vloeren maar is zeker niet storend. Als we weer in Breda zijn boeken we hier zeker weer een kamer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MBr1314
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Beste MBr1314,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Dani Franken
Front Office Shift leader
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Heel mooi hotel gesitueerd in een voormalig klooster en kerk in hartje Breda. Mooie inrichting en geweldige kamers. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel en een zeer uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 479hrl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste 479hrl,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.
Goed ook om te lezen dat u zo heft genoten van de praktische locatie en het design van het hotel.

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Dani Franken
Front Office Shift leader
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Donderdag j.l. zijn wij te gast geweest in dit prachtige hotel. Alles was in één woord Top!
We hadden een prachtige, meer dan ruime Executive room.
Het personeel in het hotel is super vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo plezierig mogelijk te maken.
's Avonds hebben we een 3-gangen diner gehad in het zgn Liefdesgesticht, waar ook de volgende ochtend het ontbijt was. Wederom Top!
En wat ook zeker opvalt, is dat het in de gangen van het hotel heerlijk ruikt! Op aanraden van de frontdesk medewerker hetzelfde geurtje ook voor thuis aangeschaft. :-)

Het hotel is rustig gelegen, maar binnen een paar honderd meter sta je in het bruisende hart van de stad.
Ook kun je vlakbij parkeren in een van de parkeergarages.

Voor ons zeker een reden om nog weer eens terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank jaapenmoniquenhuis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste Jaap en Monique,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wat enorm leuk om uw review te lezen en te zien dat u zo heeft genoten van Breda en het hotel.
Daarbij zal ik ook uw positieve feedback doorgeven aan mijn collega's van de keuken!

Het zal bij u thuis vanaf nu in ieder geval heerlijk ruiken! Fijn dat u ook een gelijkwaardig product heeft kunnen vinden.

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Dani Franken
Front Office Shift leader
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
dani.franken@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2021

Een mooi trendy hotel in het centrum van Breda. Het hotel is een verbouwd klooster, waarbij elementen van het oude klooster goed zichtbaar zijn. De moderne inrichting en schilderijen maakt het een mooie beleving.

De kamer is stijlvol ingericht en is fijn.

Het ontbijt wordt geserveerd in de kapel, erg mooi met de gals in lood ramen. Als enige punt mag het ontbijt wel iets beter worden aangevuld, veel broodjes, vleeswaren en fruit waren alle schalen leeg.

Kamertip: Het hotel is een oud klooster bij sommige kamers moet je diverse trappen en afstapjes nemen.
Datum van verblijf: augustus 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank JelleR1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Beste JelleR1,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

Ik zal uw feedback met betrekking tot het ontbijt doorgeven aan mijn collega's van het restaurant. Wellicht kunnen ze hier iets mee.
Nogmaals bedankt!

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Dani Franken | Front Office Shift leader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken