Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 132
PricelineUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
eDreamsUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Orbitz.comUS$ 132
Beoordeeld op 19 augustus 2021

Een mooi trendy hotel in het centrum van Breda. Het hotel is een verbouwd klooster, waarbij elementen van het oude klooster goed zichtbaar zijn. De moderne inrichting en schilderijen maakt het een mooie beleving.

De kamer is stijlvol ingericht en is fijn.

Het ontbijt wordt geserveerd in de kapel, erg mooi met de gals in lood ramen. Als enige punt mag het ontbijt wel iets beter worden aangevuld, veel broodjes, vleeswaren en fruit waren alle schalen leeg.

Kamertip: Het hotel is een oud klooster bij sommige kamers moet je diverse trappen en afstapjes nemen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Beste JelleR1,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm.

Ik zal uw feedback met betrekking tot het ontbijt doorgeven aan mijn collega's van het restaurant. Wellicht kunnen ze hier iets mee.
Nogmaals bedankt!

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Wanneer wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Tot een volgende keer!

Dani Franken | Front Office Shift leader

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Waar men dit vandaan haalt om dit het beste hotel van Nl te noemen begrijp ik niet . Ga dan maar eens bij het DUX hotel in ROERMOND zien , dat is nu een puik hotel ! Helaas heeft men mij grondig onderschat bij het inchecken .Men heeft blijkbaar niet ingeschat dat ik als internationaal reiziger heel wat tophotels bezocht heb en als Mariott Bonvoy member had ik een kamer geboekt met punten . Heeft men daarom een minderdwaardige kamer aangeboden ?. Let op ; kamer 004 op de begane grond had een rioolreukje en had kleine topramen met geen zicht !!! Werkelijk een kamer die men niet had moeten inrichten . Laat je dus zeker niet in deze kamer installeren en vraag grondig waar je terecht komt ! . Algemeen is dit hotel niet wat je zou verwachten, het ook verbouwde Kruisheren hotel is heel wat meer design dan dit hotel .Dus toch een kleine ontgoocheling.Ik wil wel terug maar dan alleen in een topkamer .

Kamertip: Begane grond kamer lijken mij niet ok , heel goed vragen waar je terecht komt !
Datum van verblijf: augustus 2021
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste v0lv0s60,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Nassau Breda.

Wat vervelend om te zien dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling.
Wij doen altijd onze uiterste best om elke gast zich naar wens te maken.

Daarbij zijn wij inderdaad uitgeroepen tot beste hotel van Nederland door hotels.nl.
Dit is op basis van reviews die daar binnen komen. Daarbij mag iedereen daar een andere mening over hebben.

Ik vind het oprecht vervelend dat de kamer niet in orde is geweest voor u.
Daarom wil ook direct mijn oprechte excuses aanbieden. Op deze kamer is inderdaad het zicht erg beperkt.
Helaas kon ik uw reservering er niet bij pakken om te zien of u nog van kamer was gewisseld.
U kunt namelijk altijd aangeven als een kamer niet naar wens is zodat wij u kunnen verplaatsen als dit mogelijk is.

Daarom wil ik u ook heel graag uitnodigen om nogmaals bij ons te verblijve.
Ik wil u dan ook een gratis upgrade aanbieden naar een van onze Executive kamers met een welkomstdrankje.

Zou u mij bij enige mogelijkheid een email kunnen sturen zodat ik uw gegevens kan noteren.
Dit kunt u sturen naar dani.franken@hotelnassaubreda.nl

Mocht u gebruik wensen te maken van mijn aanbod, kunt u ook een reservering maken via deze email.

Hopelijk tot snel!

Dani Franken | Front Office Shift leader

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Ik heb in ongeveer honderd hotels in Europa en de VS overnacht. Meestal vier sterren. Dit hotel was een van de mooiste viersterrenhotels ooit. Mijn kamer was ongeveer dertig (!) vierkante meter groot, ongeveer vijf meter hoog (!) en zeer stil. Prachtige badkamer ook. Het hotel is in een voormalig klooster dat prachtig gerestaureerd is. Op verschillende plekken verwijzingen naar vroeger en mooie doorkijkjes. Wandelen door dit hotel is een ontdekkingstocht. Het thema 'nonnenklooster' is doorgetrokken in de aankleding, foto's aan de muren en de kamers. In de kamers een fles water met de benaming 'holy water'. Hoogtepunt is de oude kapel. Ook weer schitterend gerestaureerd. Met als leuke verrassing het rode licht tegen de wanden. Alsof je in een nachtclub bent. Kortom: een hotel met ironie. Zoiets ben ik nog nergens tegengekomen.

Datum van verblijf: juli 2021

Beste Walvis32,

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Uw review was erg leuk om te lezen, vol met complimenten dit waarderen wij enorm.
Aan het design is heel veel aandacht gegeven en dat is ook wel te zien. Fijn dat u dit zo prachtig vond.

Hopelijk horen wij bij een van uw favoriete hotels en zullen wij u spoedig weer bij ons ontvangen.
Wij kijken hier enorm naar uit!

Tot een volgende keer!

Dani Franken
Front Office Shift leader
Hotel Nassau Breda, The Autograph Collection
welcome@hotelnassaubreda.nl
+31 (0) 76 888 4921

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Helaas zijn er medewerkers die een week van te voren afbellen terwijl er een aanzoek is gepland. Alles was al besproken, mooie praatjes en uiteindelijk niets waargemaakt. Harteloos en onbeschoft!!!!!!!

Datum van verblijf: juli 2021
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste 298Renub,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb binnen het team gekeken wat er precies is gebeurt. Echter kon ik niet achterhalen wat er hier precies is gebeurt.
Daarom wil ik u vragen om even contact met ons wilt opnemen om dit te overleggen.

U kunt mij bereiken op dani.franken@hotelnassaubreda.nl

Ik kijk enorm uit naar uw antwoord.

Dani Franken | Front Office

Beoordeeld op 13 juni 2021

Hotel Nassau is prachtig: wat een toplocatie zo midden in de stad! Een groot hotel, maar daar merk je als gast niets van. Je ontdekt telkens weer iets nieuws terwijl je door de gangen wandelt (die overigens heerlijk ruiken).

Wij hadden kamer 222 geboekt: bijzonder ruim en door de patio voelde het helemaal groots. De kamer is ook erg compleet, je vindt er alles wat je maar nodig hebt en het team is gastvrij en erg vriendelijk.

Minpunt: ik vond het online boeken via de site van het Marriot erg ingewikkeld. Ik wist niet hoe ik kamer met ontbijt moest selecteren en ook een voorkeur opgeven lukte niet. Ik ben doorgaans erg handig met dit soort online reserveringsmodules, maar deze was echt ingewikkeld (en alleen in het Engels beschikbaar). Uiteindelijk heb ik gebeld en is mijn boeking telefonisch aangenomen. Dus.... prima geregeld!

Mega-pluspunt: restaurant Liefdegesticht. Wat een feest om daar te dineren! Een beleving op zich (7 zonden menu inclusief). Prachtig sprookjesachtig (wij dineerden in de kapel). En daar werd ook het ontbijt gereserveerd. Heerlijk vers en zeer compleet.

Datum van verblijf: juni 2021
Dani Franken, Guest Services / Front Office van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2021

Beste Tessa,

Wat fijn ook om te zien dat u zo heeft genoten ook van de kamer 222 en de heerlijke patio buiten.

Hopelijk kunt u de volgende boekingen altijd telefonisch doen.
Dit is geen enkel probleem, wij helpen u graag via deze weg en u kunt ons altijd bellen.

Hopelijk zien wij u spoedig weer!

Dani Franken | Front Office