23 februari 2018 beoordeeld

Na subliem verblijf in januari maand later verbljjf met zoon. Weer magnifiek verblijf.Minpunt was kamer op gelijkvloers met groot raam waar men niet kon doorkijken.Mijn zoon vond dat niet erg anders had ik wel een andere kamer gevraagd en ook gekregen denk ik. Ontbijt was ook minder maar wasnu op een weekdag met minder me nsen om te ont bijten.

Kamertip: Not on the ground floor
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Päivi H, General Manager van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Beste Lionel,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Wij waarderen uw feedback enorm.

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest en dat u heeft genoten van de locatie, de uitstraling en de schoonheid. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Bedankt voor uw feedback met betrekking tot de kamer op de begane grond. Mocht u in de toekomst zonder (of met) uw zoon bij ons verblijven, aarzelt u dan niet om contact met onze front office op te nemen zodat zij ervoor kunnen zorgen dat u een kamer op een hogere verdieping zult krijgen tijdens de check in.

Ik wil u ook graag bedanken voor uw feedback met betrekking tot het ontbijt. Wij hebben uw opmerking intern gedeeld om ervoor te zorgen dat onze service op alle dagen uitstekend in orde is.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nassau Breda wanneer u zich opnieuw in Breda bevindt.

4 februari 2018 beoordeeld

Dit zeer mooi gerestaureerd hotel ligt in de binnenstad van Breda, parkeren doe je op loopafstand voor maar 14 euro per dag! Kamers zijn van alle gemakken voorzien en het ontbijt in de kerk is een mooie ervaring. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was het de eerste keer in Breda en is zeker voor herhaling vatbaar!Toppie!

Kamertip: Zorg dat je goldmember van Marriott word.
28 januari 2018 beoordeeld

Ik was onlangs de eerste keer op citytrip in Breda.
We hebben overnacht in hotel Nassau.
Van begin tot einde was alles perfect verzorgd.
Een extra aantekening wil ik zeker maken over de kwaliteit van de bedden:
Deze zijn super comfortabel!
Ook het ontbijt is een extra vermelding waard!
Zeker eens proberen ...

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Päivi H, General Manager van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Beste Betty,

Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda.

Wat enorm fijn om te horen dat u enorm heeft genoten van uw overnachting in ons prachtige hotel. De ideale locatie voor een leuke citytrip.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nassau Breda wanneer u zich opnieuw in Breda bevindt.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn broer met echtgenote, mijn drie zussen met partner ondergebracht bij Hotel Nassau voor mijn verjaardag. Ondanks alle positieve verhalen was dit een zéér slechte ervaring. Restaurant was gesloten maar de Brasserie zou open zijn. Die bleek bij aankomst niet te bestaan..!!Uiteindelijk in een koude sfeerloze ruimte tegenover de bar wat kunnen bestellen van de barkaart. Het duurde allemaal zo ontzettend lang dat ik te laat dreigde te komen op mijn eigen feest..!! Uiteindelijk zonder te hebben gegeten naar mijn feest vertrokken. Mijn lief was zo aardig mijn bord mee te nemen zodat ik tenminste iets gegeten had. Twee keer een (koude) ossenhaas met frietjes, drankje erbij voor maar liefst 80,00 euro....!!! Veeeeel te duur en bovendien een extreem slechte service.
Jammer en heel onverstandig van het management om gasten zó te ontvangen want dit maak je niet zomaar weer goed.

Het ontbijt was de volgende ochtend ook al behoorlijk aan de prijs... 20 euro. O ja, en als je bij het inchecken niet direct aangeeft te willen ontbijten, betaal je nóg eens 5 euro extra. Kortom, heel erg jammer dit. Voorlopig kun je beter elders boeken totdat Nassau zijn zaken op orde heeft...!!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Päivi H, General Manager van Hotel Nassau Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Beste Jan,

Spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar volle tevredenheid is geweest. Al onze medewerkers doen immers hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Bedankt voor uw feedback met betrekking uw ervaring tijdens het diner. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Ondanks dat ons restaurant Liefdegesticht niet geopend was, dient de service die wij onze gasten bieden van dezelfde kwaliteit te zijn als in ons restaurant. Wij hebben naar aanleiding van uw feedback direct actie ondernomen en uw feedback gedeeld met onze Food & Beverage Manager om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen.

Tevens zullen wij uw feedback met betrekking tot de prijs van het ontbijt delen met de desbetreffende manager. Op dit moment zijn wij overtuigd van de prijs die wij rekenen voor het ontbijt, gezien het gevarieerde aanbod en de service die wij aanbieden tijdens het ontbijt.

Wij hopen u een volgende keer nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen zodat wij u kunnen laten zien dat wij excellente service bieden voor al onze hotelgasten.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke overnachting gehad in de Panoramic Suite van dit hotel.

Schitterend hotel modern, maar met behoud van originele klooster effecten.

Ontvangst bij aankomst was ok, maar enigszins koeltjes. Bij de boeking van de suite hoort valet parking; dus zou je verwachten dat bij incheck dit direct wordt gevraagd. We moesten dit item zelf aankaarten. (Parking verliep overigens vlekkeloos).

De hotelbar is gezellig. Keurige bediening. Niet echt sjiek dat er een tv staat te spelen (waar de barman dan ook regelmatig naar staat te kijken), dit past niet in dergelijke accommodatie.

De panoramic suite is erg mooi. Uitzicht op de kerk is top. De platte daken van het winkelcentrum en slapende overbuurman op de bank iets minder....maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen.

Enig kritiekpunten op de kamer is het totaal gebrek aan ventilatie. Geen enkel raam of roostertje kan open. Wel is er een airco, maar direct bij binnenkomst was er een beetje een muffe lucht. Jammer! (De suite is geen monumentaal deel; dus een roostertje of schuifraam zou moeten kunnen en wel fijn (en fris) zijn)

Ontbijtruimte boven in kapel is mooi. Wel wat krap, mede gezien de hoeveelheid stoelen aan de tafels. Bediening zeer correct en vriendelijk. Ontbijt prima, maar niet spectaculair.

Al met al een prima locatie, met toch wat verbeterpunten.
Het zal ons overigens niet tegenhouden om hier nog eens terug te komen!

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot de ventilatie op de Panoramasuite.
Er is bij het aanbouwen van de Suite helaas gekozen geen ramen of ventilatierooster te plaatsen.
Wij hebben uw feedback met betrekking tot de geur in de kamer doorgegeven aan onze Technische Dienst Manager en hij zal direct actie ondernemen op dit punt.

Wat betreft de informatieverstrekking aangaande de Valet Parking dienen onze collega's aan de Receptie dit te allen tijden aan te bieden. Wij zullen dit dan ook bespreken met het Receptieteam.

Graag danken wij u hartelijk voor uw feedback. Wij zullen onze uiterste best doen om onze service steeds te blijven verbeteren.

Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda wanneer u zich weer in Breda bevindt.