TripAdvisor
Venlo
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Er was geen plaats voor ons”
Beoordeling van Cabillaud

Cabillaud
Een tafel reserveren
do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 17 van 163 Restaurants in Venlo
Beschrijving: Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we gasten een heerlijke middag en/of avond kunnen geven. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, de service is excellent en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het team staat voor u klaar om u culinair in de watten te leggen.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 twintigers komen aan op deze mooie locatie,
Vroegen of er nog plaats was voor 2, (wat duidelijk bleek uit het hoge aantal lege tafels)
Wij droegen nog onze ruiterkledij, omdat we net van de internationale concours in Peelbergen kwamen.

Er was voor ons GEEN plaats!

We bellen 30 minuten later of er plaats is voor 2 , dit bleek geen probleem!

Blijkbaar zijn mensen uit de paardensport hier NIET welkom, zonde.

Jammer voor deze hippische regio..

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld

Erg jammer op deze locatie. Eten was ok maar niet top. We hadden er meer van verwacht zeker gezien d3 prijs. Bediening was lomp en onhandig. Brachten het verkeerde toetje en kwamen er zelf te laat achter.

Datum van bezoek: april 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden deze middag voor het 4 gangen Cabillaudmenu gekozen. De keuze heeft ons absoluut niet teleurgesteld, elk gerecht was verrassend en lekker. De borden waren mooi opgemaakt. De voorafgeserveerde amuses waren ook heerlijk. De geadviseerde wijnen waren prima. De entourage is modern en fris, het terras, is bij mooier weer, een aanrader. De bediening was professioneel, ongedwongen en voorkomend. Overall klopt de prijs met de geleverde kwaliteit en beleving.
Al met al een absolute aanrader! Als we weer een keer in Venlo zijn, gaan we hier zeker weer eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw hier gegeten. Het 5 gangen menu was voortreffelijk met alle bij passende wijnen erbij. Ook de bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
CabillaudVenlo, Public Relations Manager van Cabillaud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij zijn verheugd te horen dat uw bezoek aan Cabillaud een aanrader is. Wij hopen u graag nog eens te ontvangen.

4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Doet niet onder voor een sterrentent!! Wat een geweldige zaak.
Fijn personeel, goede wijn, geweldige gerechten.
Echt ster waardig gegeten!!!

Datum van bezoek: mei 2019

Hartelijk dank voor deze lovende recensie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.

Reizigers die Cabillaud bekeken, bekeken ook

In Cabillaud geweest? Deel je ervaringen!