“weekend 19/20- 2020 fam Boer”

Hotel - restaurant - brasserie Valuas
Geclassificeerd als nr. 12 van 152 Restaurants in Venlo
Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Welkom in de wereld van Valuas. Een wereld waarin u centraal staat als onze gast. Een echte bron van genieten, die voor iedereen en elk moment wat te bieden heeft. Elke dag opnieuw gaan we met ons hele team voor een optimale beleving. Dit doen we met veel passie en de glimlach. Wij zien u graag en dat voelt u!
25 september 2020 beoordeeld

hotel en restaurant zijn klasse. Zeer flexibel met wisselen van buiten eten naar binnen eten aan de hand van de weersomstandigheden.

Datum van bezoek: september 2020

16 augustus 2020 beoordeeld

Nu was het ook boven de 30 graden, maar ik bedoel toch echt de sfeer. Dan gaat het om het hotel, maar zeker ook om het restaurant (in ons geval was dat de bresserie). Mooie ruime kamer, uitzicht op de Maas, maar vooral ontzettend aardige en vriendelijke mensen die alles doen om het je naar de zin te maken.
We hebben fantastisch gegeten. Mooie, creatieve gerechten met prachtige smaakcombinaties. En goede wijnen. Ik kom graag nog eens terug.
Het concept van de brasserie is een kwestie van smaak. Wij hadden stoelen die erg lekker zaten, maar iets te laag waren voor het tafeltje. Misschien ben ik dar een beetje de traditioneel voor. Kan best.

Datum van bezoek: augustus 2020
8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen ster waardig, gerechten waren simpel . Wel goede kwaliteit maar geen ster waardig . Doorgang van gerechten erg traag of ze waren ons Vergeten. 19:30 aan tafel en 22:15 pas je hoofd gerecht . Nog nooit meegemaakt en toch regelmatige bezoeker van ster restaurant . Of wordt er met 2 maten gemeten in de Michelin wereld?.
De zaak zelf is redelijk gedateerd en dat los je niet op door trendy lounchmuziek te draaien. Wat een mooie avond had moeten worden viel dus erg tegen .
Personeel was vriendelijk en behulpzaam zoals het hoort.

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

Wij hadden met vrienden een arrangement: 4 gangendiner met wijn, overnachting en ontbijt. Goed en verrassend diner. Topper was de kabeljauw, verrassend het eerste (groente)gerecht met koude en warme sake. Jammer dat bij het ontbijt maar één kopje was inbegrepen, rest bijbetalen. Dat vonden wij bij zo'n zaak niet passen.

Datum van bezoek: juli 2020
17 juli 2020 beoordeeld

Helaas vonden wij het restaurant niet ster waardig. Je kunt voor puur kiezen, maar in ons geval was er weinig tot geen aandacht gegeven aan het eten. Dit gaat wat verder dan puur. Ganzelever wordt als blok opgediend en that's it. Sla in een klein bakje zonder veel smaak. Slechts 1 gerechtje (ceviche) was leuk opgemaakt. Verdere opmaak van de gerechten was er niet. Aandacht van het bedienend personeel was miniem. Muntthee had een eigenaardige bijsmaak. Ook bij de koffie/thee was niets extra’s te vinden. Misschien hebben wij op de maandagavond pech gehad en is het de andere dagen wel goed.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Hotel - restaurant - brasserie Valuas bekeken, bekeken ook

In Hotel - restaurant - brasserie Valuas geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.