“Lekker gegeten in de brasserie”

Hotel - restaurant - brasserie Valuas
Geclassificeerd als nr. 5 van 142 Restaurants in Venlo
Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Welkom in de wereld van Valuas. Een wereld waarin u centraal staat als onze gast. Een echte bron van genieten, die voor iedereen en elk moment wat te bieden heeft. Elke dag opnieuw gaan we met ons hele team voor een optimale beleving. Dit doen we met veel passie en de glimlach. Wij zien u graag en dat voelt u!
11 juni 2018 beoordeeld

De brasserie of het restaurant is een aanrader voor mensen met een allergie. We aten in de brasserie en ik kon kiezen uit alle schotels op de kaart, ze paste de schotel voor mij aan.

28 mei 2018 beoordeeld

Voor onze trouwdag wilden we even lekker en licht en gezellig lunchen, maar het liep helaas uit op een deceptie, door een chef die vandaag duidelijk niet zijn empathische pet op had. Zou er van alles van kunnen zeggen, maar zie dat het duidelijk niet past bij andere beoordelingen, het was één grote teleurstelling en NIET voor herhaling vatbaar. Jammer dat een doorgewinterde horecaman, als de Swaghovens zijn, hier geen oor voor had.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd is het hier goed uit te houden. Zowel in het restaurant als in de brasserie

Een aanrader en kwaliteit is gegarandeerd

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bedrijf ligt prachtig mooi direct aan de Maas. Er is ook een mooi terras aanwezig. Er is een brasserie maar ook een sterren restaurant. De kwaliteit van de gerechten, de opmaak en presentatie en de smaak zijn van zeer hoog niveau. Het personeel is het puntje op de i ; gewoon zeer goed. Het hogere prijsniveau is gelet op de geboden kwaliteit en de algehele ambiance volledig acceptabel. Een echte aanrader.

7 maart 2018 beoordeeld

Een van Venlo's parels is Valuas. Zeker geen middemklasse locatie maar hoger segment. Er is een brasserie en een sterren restaurant. Ook de Brasserie is boven gemiddeld qua prijs en kwaliteit. Maar met name het terras aan de maas, rustig vind ik echt de moeite waard. Er is geen soorteglijke plek in de buurt.

Reizigers die Hotel - restaurant - brasserie Valuas bekeken, bekeken ook

In Hotel - restaurant - brasserie Valuas geweest? Deel je ervaringen!