“Marktmenu”

La Mangerie
Geclassificeerd als nr. 38 van 142 Restaurants in Venlo
Keukens: Frans
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten. Heerlijke marktverse producten met liefde en aandacht bereid. Al bijna 30 jaar een begrip in Venlo. Nog steeds passie en vernieuwingdrang dat hen drijft. Een must, niet alleen voor het heerlijke eten maar ook voor de ambiance.

13 november 2017 beoordeeld

Wat hebben we een fijne avond gehad bij la Mangerie. Een viergangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen, echt een feestje.
Eten was top en de fijne bediening maakte het helemaal af. Wat wij erg mooi vonden is dat de kok alles zelf maakt, van de broodjes op tafel tot de bonbons bij de koffie. De gastvrouw geeft veel uitleg bij de gerechten en laat zelfs de speciale ingrediënten zien. Echt een aanrader voor mensen die houden van een avond tafelen met klassieke culinaire hoogstandjes!

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt familie bedrijf zorgt voor een hele aangename en hoogstaande culinaire avond. Het driegangenmenu van de streek is top, de amuses maken het erg compleet. Aanrader is de koffie met een grote variëteit van zoete zelfgemaakte lekkernijen. Wij kregen ze niet op.
De wijnkaart wordt naast een streek ordening gerangschikt per kleur op prijs nog niet eerder gezien. Erg goede prijs kwaliteit voor een heerlijk avondje uit.

14 november 2016 beoordeeld

Is een van de beste restaurants van Venlo jammer dat het zo duur is ,maar wat ze maken is wel heel bijzonder

29 augustus 2016 beoordeeld

Mooi klein intiem restaurant met uitstekende bediening, heerlijke gerechten inclusief de amuses. Wijn arrangement bij het 5 gangen verrassing- menu royaal en zeer passend.

In La Mangerie geweest? Deel je ervaringen!