“Theater compleet”
Beoordeling van Hemingway

Hemingway
Geclassificeerd als nr. 36 van 142 Restaurants in Venlo
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Eetcafé Hemingway, een goede bekende in de Venlose binnenstad. Gelegen in het centrum valt het op door zijn bijzondere wandschilderingen van oude reclames. Wie hier binnenstapt jong en oud zal een warme, gezellige ongedwongen sfeer proeven. Eetcafé Hemingway, een perfecte locatie om te genieten van een heerlijk gerecht en om even lekker bij te komen met een kopje koffie, een goed glas wijn of een van de velen speciaalbieren. In de zomer kan dat ook op het prachtige terras. Onze menukaart biedt voor elk wat wils. Een bezoek aan eetcafé Hemingway maken wij graag tot een smakelijke en gezellige gelegenheid, een moment van genieten. U bent van harte welkom! Openingstijden keuken: Ma: 12.00 – 21.00 Di: 11.00 – 21.00 Wo: rustdag Do: 11.00 – 22.00 Vr: 11.00 – 22.00 Za: 11.00 – 22.00 Zo: 13.00 – 22.00
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorafgaand aan theaterbezoek bij de Maaspoort (ligt er om de hoek) heerlijk verwend door culinair voorprogramma bij Hemingway. Samen met mijn zoon genoten van twee overheerlijke dagschotels afgemaakt met twee oververse toetjes. Om je vingers bij af te likken. Dankzij de hartelijke bediening en ondanks de helaas ietwat tegenvallende voorstelling werd het dankzij Hemingway toch nog een geslaagde avond.

28 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend was het verrassingsfeest voor mijn nichtje goed georganiseerd door Hemingway. Er was speciaal voor ons een plek op het terras gereserveerd en we werden tijdig voorzien van hapjes en drankjes. Wij hebben een geslaagde avond gehad!

21 mei 2018 beoordeeld

Weer lekker camembert gegeten in het zonnetje met een heerlijk glas witte wijn. Bediening met een glimlach. Kom graag hier weer terug.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eetcaféetje.
Satésaus was niet goed van smaak. Visbordje gaat ook ieder jaar achteruit van kwaliteit. Erg jammer.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hemingway betiteld zichzelf als eetcafe. Je kunt er heerlijk dineren. De kaart is beknopt echter er staan leuke gerechten op voor zeer betaalbare prijzen. De dagschotel is in de regel een toppertje. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Gewoon heen gaan; een aanrader.

Reizigers die Hemingway bekeken, bekeken ook

In Hemingway geweest? Deel je ervaringen!