“Top gegeten. ”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onze keuken ingrediënten staan borg voor Fresh Seasonal Cuisine
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriet onder de rivieren. Een mooi smaakvol aangekleed restaurant maar ook met heerlijke gerechten. Kerstavond 2017 was top geregeld. Leuk om te zien dat er deze avond allemaal vaste gasten waren. Daarnaast worden er ook heerlijke wijnen geschonken. Bediening door Astrid en Richard attent en warm. #aanrader.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als verrassing door mijn vriendin meegenomen naar de Cantharel in Blerick. Gekozen voor het verrassingsmenu met bijbehorende wijnen. Het was super!!! Heerlijk gegeten, hele fijne sfeer doordat het wat kleinschaliger is en hele vriendelijke eigenaren. Een aanrader dus... Wel even reserveren

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant. Wordt gerund door echtpaar die samen de keuken en de bediening doen. Prima gastheer en gastvrouw die verstand hebben van lekker eten en drinken. Verrassingsmenu steeds weer om je vingers bij af te likken. Aanrader !

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriet onder de rivieren. Niet alleen een mooi smaakvol aangekleed restaurant maar ook heerlijke gerechten. Daarnaast worden er ook heerlijke wijnen geschonken. Bediening door Astrid en Richard attent en warm. #aanrader.

13 januari 2017 beoordeeld

Gezellig klein restaurant waar je op het gemak heerlijk kunt eten en genieten. Mogelijkheid van 3- of 4 gangen menu, een surprisemenu of à la carte. Op aanvraag wordt er rekening gehouden met wat de klant wel/niet lust. Is stevig aan de prijs, maar daarvoor krijg je wel een prima kwaliteit eten. Ook heerlijke wijnen. Het is wenselijk om vooraf te reserveren want het is een klein restaurant met veel vaste klanten.

Reizigers die Restaurant de Cantharel bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Cantharel geweest? Deel je ervaringen!