“Altijd goed eten”

Geclassificeerd als nr. 40 van 144 Restaurants in Venlo
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Het sfeervolle restaurant vormt het hart van Hotel Venlo. U bent van harte welkom voor een uitgebreid ontbijt, een (zaken)lunch of een uitgebreid of eenvoudig diner. Zowel de lunch als dinerkaart is zeer uitgebreid, naast een aantal streekgerechten serveren wij ook gerechten welke bereid zijn met biologische ingrediënten.
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij terugkomst van een weekje duitsland, om 9uur in de avond hier nog even lekker gegeten. Mijn vrouw had heerlijke mosselen, ik zelf een grote kalfs entrecote met toebehoren.
Ik vond de kaart wel iets beperkt in vergelijking met andere van der Valks, ober zag dat we niet helemaal happy waren met ons tafeltje en regelde snel een betere plek, top gastheer ook hierna was deze jongeman attent en zeer vriendelijk.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier lekker gegeten, alleen door miscommunicatie van bediening met keuken. Een van onze gerechten door terugsturen na niet goede bereiding, bij terugkeer hiervan droog en veel te gaar. Gemeld en netjes opgelost. Verder genoten van de gerechten en deze genuttigd op het buitenterras. Zijn benieuwd naar de verbouwing en komen nog eens terug om deze te bekijken.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van der Valk heeft inmiddels ook zijn vaste waarde binnen Venlo opgebouwd. Je kunt er prima eten. Je krijgt hier geen haute cuisine maar wel keurig bereide maaltijden die smaakvol zijn. Prijs kwaliteitverhouding is prima. Vlotte en vriendelijke bediening. Gewoon prima!

24 juni 2018 beoordeeld

Restaurant met een typische van der Valk uitstraling. Voldoende keuze op menukaart. Lekker zitten. Soep vooraf was heerlijk en het hoofdgerecht viel een beetje tegen omdat er groene asperges bij zaten die een harde schil hadden en dus niet geschild waren. Hebben dit ook de bediening meegedeeld waarbij we excuses van hun kant hebben gehad. Opvallend was dat er een saladebuffet was. Vriendelijke bediening.

31 mei 2018 beoordeeld

Het is een typisch v.d. Valk restaurant, gelegen aan een uitvalsweg in Venlo-Noord en bij de autosnelweg. En natuurlijk met eigen parkeergelegenheid.
De lunchkaart is best redelijk uitgebreid; gezien de beperkte beschikbare tijd tussen de middag, ruim voldoende.
Ook het eten is typisch v.d. Valk, goed van kwaliteit.
Veel (brood)gerechten zijn best aantrekkelijk geprijsd, zodat je inclusief consumptie voor goed 10 euro weer buiten staat.
De bediening is ook (verplicht) vriendelijk.

Reizigers die Restaurant Van der Valk Hotel Venlo bekeken, bekeken ook

In Restaurant Van der Valk Hotel Venlo geweest? Deel je ervaringen!