“Heerlijk eten”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 25 van 163 Restaurants in Venlo
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Indiaas eten. Op een klein maar knus terras gegeten. Bediening was goed en gaf uitleg over het eten.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Prima prijs kwaliteit verhouding.
Het is allemaal prima in orde, meer ook niet. Eigenlijk vindt ik het gratis "brood" met de sausjes het allerlekkerst.
Ik vindt het er gewoon niet aantrekelijk uit zien. Niet mijn keuken.

Datum van bezoek: april 2019
2 april 2019 beoordeeld

De baas is duidelijk: de 50% kortingsactie van the Fork (voorheen IENS) geldt alleen, wanneer je van de menukaart voor-, hoofd- en nagerecht neemt, want hij geeft aan met deze actie so wie so al 0% rendement te hebben. Later volgt een wat zalvende verklaring waarom hij überhaupt meedoet aan de actie: om ons, onbekenden van zijn Indiase keuken, te laten proeven in de hoop dat we ooit later nog eens terug zullen komen. Wij voelen ons onderhand opgelaten, want we zijn wèl op hoogte van zijn Indiaas eten. Nergens in de voorwaarden van the Fork lezen we overigens over de noodzaak 3 gangen te nemen. Alhoewel de menukaart zeer uitgebreid is, lijken de gerechten qua omschrijving erg veel op elkaar, zodat de keuze moeilijk is. Wel is helder of het kip betreft of lam o.i.d.
Het eten was redelijk, maar niet overweldigend. De wijn was lekker. Wij hadden het desondanks gezellig met elkaar. De baas kon tevreden zijn met onze keuzes. Avond kort samengevat: mwah!

Datum van bezoek: maart 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 20 jaar een favoriet om naar toe te gaan.
Samen of met vrienden.Goed eten,gezellige sfeer en de pappadums met carousel sausjes van het huis als voorafje is altijd een succes.
Deze keer werd hetgeen wij bestelden gevolgd door andere gasten die niet bekend waren met de Indiase keuken.Wij vinden t fijn om diverse gerechten te bestellen en dat met elkaar te delen.
Kan je fijn van meerdere smaken genieten.

Datum van bezoek: februari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Titel spreekt voor zich. Bovendien betaalbaar en vriendelijke bediening . Ook in vergelijking met andere Indiaase restaurants in de omgeving de beste.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sittar Indian restaurant bekeken, bekeken ook

In Sittar Indian restaurant geweest? Deel je ervaringen!