“Lekker vakantie gevoel om de hoek ”
Beoordeling van Restaurant Maashof

Restaurant Maashof
Reserveren met
Restaurant Maashof is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 144 Restaurants in Venlo
Keukens: Frans, Nederlands, Midden-Europees
Beschrijving: De keuken van Maashof is toegankelijk voor jong en oud. De Venlose gastvrijheid en het schitterende uitzicht over de vijvers maken een heerlijk diner compleet! Dineren bij Maashof is; * Fantastisch uitzicht * Gerechten voor jong en oud * Betaalbare kwaliteit * Venlose gastvrijheid Dineren is dagelijks mogelijk van 12.00u tot 21.30u
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maashof is hotel met restaurant bij de visvijver. Dus als jij van vissen houdt, dan moet jij hier naartoe. Goede menu en schitterende terras uiteraard bij de visvijver.

27 mei 2018 beoordeeld

De lunch werd slechts ten dele geserveerd, de rest was iets compleet anders (en duurders). Tijdens ons bezoek zijn 4 verschillende personen aan onze tafel geweest die alle 4 de indruk wekten niet op de hoogte te zijn van bestellingen/afspraken gedaan bij een van hun collega's. Het gebruikte bestelsysteem vergde veel tijd om in te vullen (nog nieuw?), wat niet direct bevorderlijk was voor een vlotte doorstroming.
Het was vandaag een warme, zonnige dag, waarbij alle schaduwplekjes op het terras al gedekt waren en voorzien van een bordje 'gereserveerd'. Tijdens ons hele bezoek is er niemand aan deze tafels gaan zitten. Beetje jammer.

28 februari 2018 beoordeeld

Het is leuk dat je s'avonds in het hotel kunt eten. De menukaart heeft keuze genoeg. Het eten was zeer lekker en het personeel super vriendelijk

Kim M, Front Office van Restaurant Maashof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.
Hiermee zijn wij uiteraard erg blij, fijn dat u uw verblijf zo goed heeft ervaren.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Maashof.

Met hartelijke groet,

28 januari 2018 beoordeeld

Een zeer uitgebreide menukaart met uiteraard verse forel.
Netjes geserveerd en zeer smaakvol, medewerkers zijn uitermate vriendelijk

Beste mevrouw Rovers,

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Maahof.

Met hartelijke groeten,

24 januari 2018 beoordeeld

Ik eet koolhydraatbeperkt en bestelde daarom een uitsmijter maashof zonder brood met sla. Was prima verzorgd, smaakte goed!

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat er rekening is gehouden met uw koolhydraat beperkt dieet.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Maashof.

Met hartelijke groeten,

Reizigers die Restaurant Maashof bekeken, bekeken ook

In Restaurant Maashof geweest? Deel je ervaringen!