Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 107
Hotels.comUS$ 106
PricelineUS$ 107
TripadvisorUS$ 106
ZenHotels.com
eDreamsUS$ 107
Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Kipsate en de burger waren heerlijk, ook genoten van het voor en nagerecht:carpaccio en dameblanche, ook de banaan met chocolade was verassend lekker. Vriendelijke meneer heeft ons bediend, kan merken dat hij zijn werk met plezier uitvoert.

Datum van verblijf: september 2021
Sales and Marketing, Sales van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Wat fijn om te lezen, bedankt! Fijn dat u heerlijk heeft gegeten in ons restaurant. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 10 september 2021

Weer een uitstekend verblijf gehad. Wat een fantastisch en uitgebreid ontbijt. Enige minpunt vonden wij dat er een tweepersoons dekbed was in plaats van twee 1-persoons. Nieuwe gedeelte ziet er echt top uit !

Datum van verblijf: september 2021

Bedankt voor uw review! Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. Heel graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 10 september 2021

We hebben 3 nachten geslapen in een superior kamer. Wat is dat een aanrader! Zo luxe en nieuw hebben wij nog niet eerder gezien. Fantastisch!
En dan het ontbijtbuffet: wederom zo uitgebreid hebben wij het nog nooit gezien.(en we hebben toch al heel wat hotels bezocht) We raden iedereen dit hotel aan!

Datum van verblijf: september 2021

Wauw, super om te lezen! Dat waarderen wij zeer. Fijn dat u genoten heeft en tot een volgende keer!

Beoordeeld op 7 september 2021

Een mooi gelegen hotel met zeer ruime kamers. Uiterst gemotiveerde medewerk)st)ers wat al begon met een vriendelijke en vrolijke check-in. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant en ter afsluiting een glaasje wijn op het gezellige terras. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2021

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Hier doen wij het voor! Bedankt en heel graag tot ziens in Van der Valk Hotel Venlo.

Beoordeeld op 7 september 2021

Nog niet helemaal af, maar dat zijn details. Fijn ruim, modern hotel met grote kamers en oplaadfaciliteit voor de auto. Ook heel milieuvriendelijk ingericht met hetgebruikte materialen. Sympathiek! Kom zeker nog eens terug.

• Reistype: Reisde voor zaken

Bedankt voor uw review. Wij verwelkomen u heel graag nog een keer, u bent van harte welkom!