Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Het Venloos Plekje(Venlo)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Restaurant
Maashof(Venlo)
  • Restaurant
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, maar de lunch was helaas niet zoals we bij van der Valk gewend zijn.
Het was warm weer en al het brood bij de lunch was uitgedroogd en taai. Er werd nog wel ander brood gehaald, maar dit was niet veel anders.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
TvandeVen, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor uw bericht. Jammer dat we er niet direct iets mee hebben kunnen doen. We zien u daarom graag nog eens terug en maken het dan met plezier met u goed.

28 mei 2018 beoordeeld

Het hotel is prima gelegen gelijk langs de rijksweg ,de ontvangst om in te checken verliep prima evenals het uitchecken,
De kamer was prima zoals je van een van der Valk hotel gewend bent,en het ontbijt smorgens is natuurlijk ook uitstekend,waardoor je het hotel met een goed gevoel kan verlaten

28 mei 2018 beoordeeld

Hotel van der Valk in Venlo is een hotel waar je , je als klant helemaal thuis voelt. De mooie en vooral schone kamers , het klantvriendelijke personeel zorgen voor een heerlijk verblijf en goede verzorging. Ook de zeer goede ligging voor uitstapjes is dit hotel een zeer goeie aanrader. Het is dan ook duidelijk dat ik daar heel graag naar toe ga.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dat is heel fijn om te horen. Graag tot een volgende keer.

28 mei 2018 beoordeeld

Perfect gelegen hotel. Voor fietsers een uitstekende locatie om de omgeving te ontdekken.
Ook voor vakantiegangers als tussenstop en om de omgeving te ontdekken, denk aan de kasteeltuinen.
Kamers fijn dat badkamer en WC gescheiden zijn

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Bedankt voor uw verblijf bij ons en graag tot een volgende keer.

25 mei 2018 beoordeeld

het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam ook de schoonmaakster ,het ontbijt was geweldig en het diner ook we waren met onze hond ,we moesten 30 euro voor haar betalen .maar er is niets op de kamer voor huisdieren we hebben alles zelf mee genomen ,eten drinkbak er werd gezegd dat ze meer tijd nodig hadden om de kamer schoon te maken wat een beetje aannemelijk is

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Bedankt voor uw begrijpelijke opmerking. Het klopt dat een huisdierenkamer meer tijd kost om schoon te maken. We vragen er daarom een toeslag voor. Toch is uw opmerking terecht. We gaan daarom in de toekomst zorgen voor o.a. een drinkbak voor de hond.