Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.273)
Beoordelingen filteren
1.274 resultaten
Waardering van reizigers
460
542
214
45
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
460
542
214
45
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
55 - 60 van 1.274 beoordelingen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, maar de lunch was helaas niet zoals we bij van der Valk gewend zijn.
Het was warm weer en al het brood bij de lunch was uitgedroogd en taai. Er werd nog wel ander brood gehaald, maar dit was niet veel anders.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank Deuce71
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TvandeVen, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Bedankt voor uw bericht. Jammer dat we er niet direct iets mee hebben kunnen doen. We zien u daarom graag nog eens terug en maken het dan met plezier met u goed.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 mei 2018 beoordeeld

Het hotel is prima gelegen gelijk langs de rijksweg ,de ontvangst om in te checken verliep prima evenals het uitchecken,
De kamer was prima zoals je van een van der Valk hotel gewend bent,en het ontbijt smorgens is natuurlijk ook uitstekend,waardoor je het hotel met een goed gevoel kan verlaten

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Petrus P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 mei 2018 beoordeeld

Hotel van der Valk in Venlo is een hotel waar je , je als klant helemaal thuis voelt. De mooie en vooral schone kamers , het klantvriendelijke personeel zorgen voor een heerlijk verblijf en goede verzorging. Ook de zeer goede ligging voor uitstapjes is dit hotel een zeer goeie aanrader. Het is dan ook duidelijk dat ik daar heel graag naar toe ga.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank atimmers11
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TvandeVen, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Dat is heel fijn om te horen. Graag tot een volgende keer.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 mei 2018 beoordeeld

Perfect gelegen hotel. Voor fietsers een uitstekende locatie om de omgeving te ontdekken.
Ook voor vakantiegangers als tussenstop en om de omgeving te ontdekken, denk aan de kasteeltuinen.
Kamers fijn dat badkamer en WC gescheiden zijn

  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Q6991TTab
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TvandeVen, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Bedankt voor uw verblijf bij ons en graag tot een volgende keer.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 mei 2018 beoordeeld

het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam ook de schoonmaakster ,het ontbijt was geweldig en het diner ook we waren met onze hond ,we moesten 30 euro voor haar betalen .maar er is niets op de kamer voor huisdieren we hebben alles zelf mee genomen ,eten drinkbak er werd gezegd dat ze meer tijd nodig hadden om de kamer schoon te maken wat een beetje aannemelijk is

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank antonweber
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TvandeVen, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Bedankt voor uw begrijpelijke opmerking. Het klopt dat een huisdierenkamer meer tijd kost om schoon te maken. We vragen er daarom een toeslag voor. Toch is uw opmerking terecht. We gaan daarom in de toekomst zorgen voor o.a. een drinkbak voor de hond.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken