Maashof(Venlo)
  • Restaurant
Hotel Puur(Venlo)
  • Restaurant
28 mei 2018 beoordeeld

Het hotel is prima gelegen gelijk langs de rijksweg ,de ontvangst om in te checken verliep prima evenals het uitchecken,
De kamer was prima zoals je van een van der Valk hotel gewend bent,en het ontbijt smorgens is natuurlijk ook uitstekend,waardoor je het hotel met een goed gevoel kan verlaten

28 mei 2018 beoordeeld

Hotel van der Valk in Venlo is een hotel waar je , je als klant helemaal thuis voelt. De mooie en vooral schone kamers , het klantvriendelijke personeel zorgen voor een heerlijk verblijf en goede verzorging. Ook de zeer goede ligging voor uitstapjes is dit hotel een zeer goeie aanrader. Het is dan ook duidelijk dat ik daar heel graag naar toe ga.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
TvandeVen, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Dat is heel fijn om te horen. Graag tot een volgende keer.

28 mei 2018 beoordeeld

Perfect gelegen hotel. Voor fietsers een uitstekende locatie om de omgeving te ontdekken.
Ook voor vakantiegangers als tussenstop en om de omgeving te ontdekken, denk aan de kasteeltuinen.
Kamers fijn dat badkamer en WC gescheiden zijn

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Bedankt voor uw verblijf bij ons en graag tot een volgende keer.

25 mei 2018 beoordeeld

het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam ook de schoonmaakster ,het ontbijt was geweldig en het diner ook we waren met onze hond ,we moesten 30 euro voor haar betalen .maar er is niets op de kamer voor huisdieren we hebben alles zelf mee genomen ,eten drinkbak er werd gezegd dat ze meer tijd nodig hadden om de kamer schoon te maken wat een beetje aannemelijk is

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Bedankt voor uw begrijpelijke opmerking. Het klopt dat een huisdierenkamer meer tijd kost om schoon te maken. We vragen er daarom een toeslag voor. Toch is uw opmerking terecht. We gaan daarom in de toekomst zorgen voor o.a. een drinkbak voor de hond.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor werk hier een nachtje geslapen. Prima kamer op de begane grond. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Dacht mee met mijn dieetwensen, wat erg fijn was! Genoeg opties ook bij het ontbijt m.b.t. deze wensen.

Wat ook leuk en handig is, is dat je gebruik kunt maken van de faciliteiten in de naastgelegen sportschool.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Dat is heel goed om te horen. Fijn dat het u bevallen is. Tot ziens bij Van der Valk Hotel Venlo.