“Beste restaurant van Venlo”
Beoordeling van Eethuis Tante Toer

Eethuis Tante Toer
Geclassificeerd als nr. 5 van 163 Restaurants in Venlo
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan hier regelmatig eten, geen standaard eten dat je overal krijgt voor geschoteld. Maar echt lekker genieten van diversiteit. Bediening super aardig. Aanraders Indische rijsttafel, ossehaaspuntjes met Stroganofsaus van oma Tilly, ajam semoor, tapas, ach eigenlijk is alles gewoon heerlijk. En vergeet niet t toetje rolo ijs karamel zeezout!!! Gewoon een top restarant

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ik kom zeker terug.
De menukaart,.. het menuBORD, is gevarieerd en anders.
Ik had iets met vleesspies met rijst en bij een volgend bezoek weer iets anders.

Aanrader en reserveren is aanbevolen.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Op website staar vermeld dat de keuken stuit om 21u00. Toegekomen om 20u15 en kregen geen eten meer.

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Het eten is heerlijk daar valt niet op aan te merken, maar omdat het er altijd druk is, is het ook best wel lawaaiig heel veel geluiden door elkaar.

Datum van bezoek: mei 2019
24 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, leuk personeel, leuke ambiance en een diverse kaart. Voor ieder wat wils.

Bedankt en tot snel weer

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Eethuis Tante Toer bekeken, bekeken ook

In Eethuis Tante Toer geweest? Deel je ervaringen!