Gratis annuleren tot 16-12-21
Priceline
Gratis annuleren tot 15-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Booking.comUS$ 59
Hotels.comUS$ 60
Destinia.comUS$ 65
Beoordeeld op 19 augustus 2021

Wij hebben erg genoten, vriendelijke medewerkers, erg betrokken avond eten ging zelfs in overleg, zij deden voorstel en als er dan iets was wat we niet lusten konden we aangeven wat we wilde eten. Ontbijt was een luxe en veel keuze.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste Els en gezin,

Hartelijk dank voor de goede review en positief commentaar.
Fijn om te horen dat jullie weekje vakantie erg in de smaak is gevallen.

Beoordeeld op 28 juli 2021

Schoon.eten is gemiddeld. Personeel vriendelijk. Groot minpunt. Beeld tv flikkerd en slecht geluid. Personeel zei monteur komt. Geen monteur gezien geen goede service
Of ze aan het jokken zijn weet ik niet.echt een minpunt

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Geachte Mowelien,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven!

Wat fijn om te horen dat ons personeel vriendelijk was, dit doen ons goed als team.
Het klopt het inderdaad dat wij een probleem hadden met de tv's, dit is echter zo snel mogelijk opgelost door de monteur.
Het is wel degelijk opgelost en de tv's werkte weer prima na dat de monteur het probleem had opgelost.

Dit vinden wij dus erg jammer en vreemd, mocht u nog een volgende keer terug komen dan kunt u uw problemen altijd melden bij ons receptie team en zullen wij zo snel mogelijk voor u op zoek gaan naar een oplossing.

Wij hopen ondanks de klachten, dat u desalniettemin een fijn verblijf heeft gehad.
Graag zien wij u terug in de nabije toekomst!

Beoordeeld op 12 juli 2021

S’avonds een gezellig muziekje aan is wel gezelliger in het restaurant. Het eten en de bediening is perfect de kamers waren goed en schoon.
Het Hotel ligt dicht aan de snelweg dus makkelijk te bereiken en er is genoeg parkeer gelegenheid

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Geachte 587marioren,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!

Wat goed om te horen dat de kamers goed en schoon waren.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 juli 2021

We werden keurig ontvangen en het is er erg rustig en ontspannen. Alleen de hangertjes is een beetje
een gedoe. De ontvangst was rustig en duidelijk. Parkeren is ook erg gunstig. Verder hebben we er
niet veel over te zeggen omdat we er maar een nachtje waren.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2021

Geachte hansD1428KS,

Hartelijk bedankt voor uw review!

Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Gezellig hotel, heel vriendelijk personeel.
Inchecken ging heel vlot en er werd ons vriendelijk alles uitgelegd!
Ivm coronamaatregelen kon je s'avonds je ontbijt bestellen en dit in de ochtend ophalen of buiten in de tuin opeten.
Ook hier zeer vriendelijk (carina) geholpen en je kon koffie, thee en jus d'orange bestellen zoveel als je wilde.
Kamer is wat verouderd maar wel schoon en netjes zelfs met rolluiken

Datum van verblijf: juni 2021
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2021

Beste Audrey,

Hartelijk dank voor deze fijne review.

Goed om te horen dat alles naar wens was ondanks de aangepaste maatregelen.
Graag verwelkomen wij U volgende keer weer als alles weer normaal is.