Joeri Meulenijzer
Gent, België

Prijs kwaliteit zeer goede balans

4,0 van 5 bollen23 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel is een beetje gedateerd maar alles was naar wens. Mooie kamer en goede douche, koffie op de kamer. Uitstekend ontbijt met alles wat je maar kan denken. Zeer leuke attentie voor mijn verjaardag. Gratis parkeren, laadfaciliteit voor elektrische auto. Op 10 minuten fietsen sta je in het centrum van Venlo.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.4 km van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen
1.9 km van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen
Bar/lounge
Een blik op onze suite, net als alle kamers voorzien van Auping-bedden.
4.7 km van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen
  • eDreams
3.0 km van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen
Meer hotels in Venlo bekijken
Beoordeeld op 22 april 2023 via mobiele applicatie

We hebben onze reservering geannuleerd.
€35.- per hond voor een overnachting is verschrikkelijk duur.
Normaal gesproken is dit € 8,- of € 10,-
of ook vaak gratis, zoals in het hotel waar we zijn gaan overnachten.
Dus in dit hotel zullen wij niet reserveren

Datum van verblijf: april 2023
Jacqueline Hanssen, Gastenservice/Front Office van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2023

Begrip voor uw keuze.

Beoordeeld op 23 maart 2023

Het hotel is gedateerd met veel gebruikers sporen het restaurant was wel goed de kamers waren lekker groot maar vooral de douche was gedateerd en de wastafel deurklinken en de vloerbedekking in de gangvloerbedekking

Kamertip: Het was te duur voor het geld
Datum van verblijf: maart 2023

Bedankt voor uw beoordeling. We gaan aan de slag met de aangegeven punten. Bij sommige zaken is het echter wachten op een komende renovatie.

Beoordeeld op 5 maart 2023 via mobiele applicatie

Lang geleden reeds hier een keer geslapen. Hotel ligt in een mooie wijk op een heuvel dichtbij het centrum.

Vriendelijk personeel. Nette kamer. Binnenzwembad heeft een prettige temperatuur.

Veel keuze wijnmenu. Medium formaat hotel fitness.

Mis alleen usb aansluiting in de kamer.

Datum van verblijf: maart 2023
Jacqueline Hanssen, Gastenservice/Front Office van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2023

Bedankt voor deze mooie beooredeling en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 6 februari 2023

Nacht hier door gebracht oogt leuk maar is wel heel erg oud, het heeft 4 * maar is dat naar mijn inziens niet waard! Er staat een tv die is niet veel groter als een kleine monitor, douch erg smal wel een lekkere straal hand douch was los dus spoot overal water uit de slang. Als je de douch in loopt komt deur met een klap tegen de toilet pot aan ( deur andere kant op laten draaien misschien een optie?) wij hadden kamer 209 was een verschrikkelijk uitzicht op dak en afzuigkappen van de keuken lag ook nog vel bouw materiaal. Op de trap naar de kamers zitten gaten in de vloer bedekking en vies. Het is ook erg gehorig als de mensen normaal praten in de gang kan je het letterlijk verstaan.
Het enige plus punt was het ontbijt erg goed en uitgebreid.

Datum van verblijf: februari 2023
Jacqueline Hanssen, Gastenservice/Front Office van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2023

Bedankt voor deze beoordeling. Wel vervelend om te lezen dat er een aantal zaken niet in orde was tijdens jullie verblijf. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Inmiddels hebben we een aantal van de door u aangegeven punten opgelost.

Beoordeeld op 6 januari 2023 via mobiele applicatie

Met de familie in januari van een heerlijk arrangement genoten. Eerst genoten van het zwembad, stoombad en sauna, daarna diner in het prima restaurant. De executive kamer was ruim, en netjes. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was prima en paste bij een vier sterren hotel.

Kamertip: Ideaal voor een weekend. Verwacht niet teveel van de sauna.
Datum van verblijf: januari 2023
Jacqueline Hanssen, Gastenservice/Front Office van Bilderberg Hotel de Bovenste Molen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2023

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te zien dat jullie zo tevreden zijn over het verblijf bij ons. Hopelijk tot een volgende keer.