Ed L
Rijnsaterwoude, Nederland

Weer een nachtje Venlo

Beoordeling van Hotel Maashof
4,0 van 5 bollen22 feb 2023 beoordeeld
Wij hadden de trippel kamer geboekt leuke kamer. Ontvangst was redelijk dame bij de receptie had geloof ik liever carnaval gevierd was wat nors wat je normaal niet verwacht in Limburg. Kamer is gewoon goed beetje donker, badkamer is goed handdoeken zijn aan de kleine kant. Tv is ook ok.
Datum van verblijf: februari 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Maurice Martens, Marketing van Hotel Maashof, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 feb 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat het verblijf naar wens is geweest. Excuses dat het ontvangst niet helemaal gastvriendelijk was; dit zal ik intern nog even bespreken. Nogmaals vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer!
3.4 km van Hotel Maashof
3.7 km van Hotel Maashof
Bar/lounge
Uitzicht vanaf de maas richting Hotel - Restaurant - Brasserie Valuas.
  • Priceline
Bar/Restaurant
3.8 km van Hotel Maashof
Meer hotels in Venlo bekijken
Beoordeeld op 15 januari 2023

Kamer geboekt met één groot tweepersoonsbed via booking.com maar het waren twee éénpersoonsbedden tegen elkaar geschoven.
Ruime perfect hygiënische Kamer zonder extra faciliteiten zoals koffie/thee, koelkast, waterkoker.
We hebben wel goed verbleven.
Het restaurant aan het hotel zou ik echt iedereen aanraden.

Datum van verblijf: januari 2023
Maurice Martens, Marketing van Hotel Maashof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2023

Beedankt voor het ook achterlaten van je review op Tripadvisor, Siegfried! Zoals al aangegeven zijn we blij dat je tevreden was over je verblijf bij ons. Vanaf het type Comfort Plus zijn de kamers uitgerust met koffie- en theefaciliteiten, waterkoker en koelkast. Nogmaals vriendelijk bedankt voor je review en hopelijk tot een volgend verblijf!

Beoordeeld op 20 september 2022

Hotel is mooi en de tuin is prachtig. In de tuin zijn 3 forellenvijvers. Er mag daar gevist worden en de vangst wordt door het restaurant klaargemaakt. Wij hadden zalmforelfilet uit eigen vijver. Zeer smakelijk. Personeel is bijzonder vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2022
Maurice Martens, Marketing van Hotel Maashof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel erg fijn dat je ons hotel en de tuin zo mooi vindt! Hopelijk tot een volgende keer bij hotel Maashof!

Beoordeeld op 26 augustus 2022

We waren met 4 voor diner, 3 bestelde frietjes en ik gebakken aardappeltjes, maar die kwamen maar niet.
na 3 maal vragen en als antwoord ze komen eraan, kwamen ze toen iedereen het eten ophad ! ze waren ook nog opgewarmd in de magnetron.
Ik zeg neem maar weer mee want we hebben ons eten op.
maar de serveerster zei alleen maar dat ze het vergeten waren. de bestelde witte wijn was men ook vergeten.
Dit is dus de derde keer dat er iets niet goed is, vorige keren ook gemeld maar men leert hier niets van.

Datum van verblijf: augustus 2022
Maurice Martens, Marketing van Hotel Maashof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Beste Ronolo,
Bedankt voor je bezoek aan hotel Maashof, en voor het dineren in ons restaurant. Bovendien waarderen we het enorm dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen! We vinden het uiteraard erg spijtig dat het diner niet helemaal naar wens is geweest. Het is uiteraard niet de bedoeling om een bijgerecht na de maaltijd te ontvangen, en al zeker niet van ondermaatse kwaliteit. Wij hebben momenteel veel nieuwe medewerkers aangenomen, die wij nog druk aan het inwerken zijn, zodat ze snel op het gewenste niveau komen. Dit mag uiteraard niet betekenen dat jullie hier overlast van ervaren, maar in dit geval is hier dus wel sprake van geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. We zullen dit intern zeker oppakken, omdat wij wel degelijk van dit soort fouten willen leren. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven!

Beoordeeld op 2 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn op doorreis en kwamen dit hotel via booking tegen rechtstreeks geboekt.

Top hotel, vriendelijk en kundig personeel ( zuinig op zijn!)
Kamers netjes, diner ook goed, en het ontbijt was ook top :) als we in de buurt weer een hotel zoeken komen we zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2022
Maurice Martens, Marketing van Hotel Maashof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2022

Beste Rutger,
Ontzettend bedankt voor deze hele mooie review! Erg fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is. Natuurlijk nog fijner om te lezen dat jullie nog een keer terugkomen! ;-) En ons personeel, daar zijn we zeker zuinig op! Hopelijk tot snel weer bij Maashof!

Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden een babyshower gereserveerd als verrassing voor onze dochter met haar vriendinnen en familie!
Super en gezellige en mooie locatie!
Heerlijk gegeten en gedronken
Personeel was aardig en behulpzaam
Een echte aanrader de Maashof

Datum van verblijf: juli 2022
Maurice Martens, Marketing van Hotel Maashof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2022

Beste Marion,
Bedankt voor deze ontzettend fijne beoordeling! Wat fijn om te lezen dat alles zo goed naar wens is geweest. Daar doen we het natuurlijk voor, dus hier zijn we heel blij mee! Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in ons hotel of restaurant, of voor onze outdooractiviteiten! Nogmaals vriendelijk bedankt.