“Uitstekend restaurant!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 mei 2018 beoordeeld

In korte tijd nu 3 keer hier gegeten en elke keer ben ik weer verrast door het lekkere menu. Pieter is een uitstekende kok die ook voor mij met intoleranties goed kan koken.
Een goede variatie tussen vlees en vis, mediterane gerechten.
Top. Een aanrader!
Bij mooi weer heerlijk buiten op het terras zitten op het gezellige Kwartelenmarktpleintje.
Heel vriendelijke bediening!

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurantje met geweldig lekker eten.
Het was een perfecte avond met z'n 2 en.
Gekozen voor het 4 gangen menu. Het was geweldig!!

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! A la carte was top! Royale porties en meer dan voldoende keus. Scampi's blijven mijn favo gerecht! Goede wijnkaart, zeker niet te duur. Aanrader!!

11 september 2017 beoordeeld

Op ons etentje met vrienden dit maal Sur Place aangedaan.
Sfeervol restaurant aan de Kwartelenmarkt te Venlo, deze avond eigenlijk net te vol en druk. Gekozen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement.
Je kunt kiezen voor vlees of vis. Eten was prima, vriendelijke bediening.totaal was iets minder verfijnd dan verwacht, maar het was lekker.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Over heerlijke Franse keuken!
Ieder gerecht is n cadeautje op je bord.
Bediening is proffesioneel.
Brasserie sfeer.
Tafeltjes staan ietwat dicht op elkaar.
Wil je privacy, vraag dan naar t tafeltje om de hoek achter de ingang.

Reizigers die Brasserie Sur Place bekeken, bekeken ook

In Brasserie Sur Place geweest? Deel je ervaringen!