“Geen horeca mensen ”
Beoordeling van Gasterij Groote Heide

Gasterij Groote Heide
Geclassificeerd als nr. 88 van 163 Restaurants in Venlo
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas zijn dit geen horeca mensen. Bediening super traag en nog nooit geserveerd vlgs mij. Neem wat mensen aan met echte horeca ervaring anders ben ik bang dat dit geen lang leven beschoren is! Zou zonde zijn...

1 september 2019 beoordeeld

Aanvankelijk waren wij blij dat er eindelijk iets te krijgen was na een mooie wandeling op de Venloose hei. Dan neem je ook wat opstartproblemen op de koop toe. Maar na een paar maanden is de service helaas niet verbeterd. Goed bedoelende mensen, maar met weinig horeca ervaring. Tergend langzaam en ongeorganiseerd. Geen aandacht voor de klant. Wij rijden voortaan wel een stukje door. bv naar Oelespot. Helaas.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige locatie op de Venlose Heide. Bediening met liefde en rust. Lunch is super lekker met verschillende gerechten en heerlijke soep. Soep met pure en verse ingrediënten! En de Limburgse vlaai met koffie is ook heerlijk. Gewoon een kopje espresso is toppie! Honden zijn harte welkom. Vraag naar info rondleiding Venlose heide. Alles top geregeld!! Wij blijven komen!!

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het pand is heel mooi en modern, de inrichting ziet er goed uit, het personeel is vriendelijk en maakt graag een praatje met de gasten.

Datum van bezoek: mei 2019
18 juli 2019 beoordeeld

De groote heide is a jaren een van onze favoriete recreatiegebieden. Helaas was er tot voor kort geen mogelijkheid tot het nuttigen van een hapje en drankje. Met de Gasterij Groote Heide is dit gemis opgelost. Een mooie gasterij met gezonde en lekkere gerechtjes en een ruime keuze aan bieren. Als tip zou ik meegeven om het terras nog eens te heroverwegen. De keuze voor gemalen schelpen op een niet geegaliseerde ondergrond, in combinatie met het gekozen meubilair leidt nogal tot een wiebelige situatie. Niet echt fijn om te zitten.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Gasterij Groote Heide bekeken, bekeken ook

In Gasterij Groote Heide geweest? Deel je ervaringen!