Vandaag geopend: 08:00 - 19:45
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeker een aanrader!

Een aanrader! Super vriendelijke ontvangst! Fijne uitleg en instructies. Hele mooie route met een ... meer lezen

gisteren beoordeeld
354annemiekes
Venlo, Nederland
Een fantastische, relaxte ervaring en super herinnering. Perfect verzorgt!

We hebben genoten van onze rondrit in met 5 Alfa Romeo spiders van Cabrio Rent Events. Een super ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
J820FSpascalt
Lees alle 61 beoordelingen

Beoordeeld op 30 april 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben in maart 2021 een teambuilding-dag gehad bij CabrioRentEvents. Het was een geheel tot in de details goed verzorgde dag met 6 cabrio’s voor 12 personen. Erg mooie route, leuk om allemaal in dezelfde auto’s te rijden en COVID-proof! Onderweg diverse stops gemaakt voor een hapje en een drankje. De cabrio’s waren erg netjes en stonden bij aanvang al opgelijnd en klaar. Goed te berijden routes en uiteraard bij goed weer een extra mooie ervaring. Korte borrel na afloop was prima en goed verzorgd, zoals afgesproken. Wij kunnen deze activiteit in Venlo / Limburg zeker aanbevelen voor groepen maar ook voor familie-uitjes, vriendendagen etc etc.

- Junior Kamer Venlo

Datum van activiteit: maart 2021
Cabriorentevents, Eigenaar van CabrioRentEvents, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2021

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste beoordeling!

Beoordeeld op 28 april 2021 via mobiele applicatie

Prachtige wagen, prachtige route (Limburgs Heuvelland), kortom prachtige ervaring! Ik kan het iedereen aanraden. :)

Datum van activiteit: april 2021

Bedankt voor het delen van deze mooie ervaring!

Beoordeeld op 26 februari 2021

Op de eerste mooie lentedag in februari hebben we genoten van de schitterende Spider tijdens een prachtige rit door Noord-Limburg, de Maasduinen, langs de Waal en door de Peel. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk verwelkomd met lekkere koffie en een goede uitleg van de route en de auto.
Na de eerste etappe hebben we heerlijk geluncht uit de zeer goed gevulde picknickmand! De voorgeprogrammeerde routes via de TomTom waren echt perfect, hierdoor zie je echt de mooiste stukjes en de leukste wegen van dit gebied. We komen zeker terug!

Datum van activiteit: februari 2021

Super bedankt!

Beoordeeld op 26 februari 2021

Na een hartelijk ontvangst een mooie route gereden in een prachtige cabrio. Kortom een top dag gehad dankzij CabrioRentEvents!

Datum van activiteit: februari 2021

Heel erg bedankt!

Beoordeeld op 8 oktober 2020

Met z'n zevenen heerlijk door het prachtige Limburgse landschap gereden. We begonnen met een lekkere lunch in de blokhut en na uitleg van de auto's, met de haren in de wind op pad.
Hoewel we jaren in Limburg hebben gewoond, werden toch telkens verrast door de bijzondere wegen en plekjes. Zeker een aanrader!

Tip: als je met een groep bent en meerdere auto's, spreek dan goed af met de organisatie wat het doel is van de trip. Wil je voornamelijk rijden, of is het sociale aspect met z'n allen ook belangrijk.

Datum van activiteit: september 2020
Cabriorentevents, Eigenaar van CabrioRentEvents, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Het geven van deze tip is voor ons heel nuttig! Hartelijk dank daarvoor.