“Gezellige plaats met verrassend lekkere gerechtjes !”
Beoordeling van de Loft 23

de Loft 23
Geclassificeerd als nr. 4 van 163 Restaurants in Venlo
Beschrijving: De Loft 23 is een uniek restaurant in één van de mooiste straatjes van Venlo. De Klaasstraat staat bekent om haar diversiteit, gezelligheid en kwaliteit. Door onze prachtige locatie op de 2e verdieping van het oudste bankgebouw van Venlo staat u garant voor een unieke beleving. U kunt bij ons terecht voor Lunch, Hi-Tea en Diner kijkt u voor meer informatie op www.deloft23.nl
4 weken geleden beoordeeld

Lekker gaan lunchen in de LOFT 23 tijdens een dagje Venlo. Een echte aanrader, ruime keuze aan gerechtjes en dit aan een eerlijke prijs! Vlotte bediening. We zouden zeker teruggaan :)

4 weken geleden beoordeeld

Prima gegeten, 5 kleine gangen (genoeg voor ons). Vriendelijke bediening, mooie plek.
Waren E70 kwijt voor 2 menu's , speciaal biertje en 2 wijn.
Menu was niet spectaculair, maar wel anders dan standaard 3 gangen en goed bereid en lekker.

9 september 2019 beoordeeld

Puur, vers, lekker eten. Alles op je bord gaat op! Kleine porties, verfijnde smaken, maar toch toegankelijk. Gezellig en vriendelijk personeel. Super avondje uit!
Trouwens nog nooit zo'n lekkere tiramisu gehad...

7 september 2019 beoordeeld

Heerlijke twee gangen lunch gehad. Alle gerechten zagen er top uit. De bediening was uitermate vriendelijk en het dakterras is heel gezellig!!

5 september 2019 beoordeeld

Lekker eten, lieve mensen en een prachtig restaurantje.
Het eten was mooi opgemaakt en smaakte heerlijk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die de Loft 23 bekeken, bekeken ook

In de Loft 23 geweest? Deel je ervaringen!