“Heerlijke lunch”
Beoordeling van de Loft 23

de Loft 23
Geclassificeerd als nr. 16 van 146 Restaurants in Venlo
Beschrijving: De Loft 23 is een uniek restaurant in één van de mooiste straatjes van Venlo. De Klaasstraat staat bekent om haar diversiteit, gezelligheid en kwaliteit. Door onze prachtige locatie op de 2e verdieping van het oudste bankgebouw van Venlo staat u garant voor een unieke beleving. U kunt bij ons terecht voor Lunch, Hi-Tea en Diner kijkt u voor meer informatie op www.deloft23.nl
7 oktober 2018 beoordeeld

Ook op de eerste zondag van de maand geopend dus de nieuwe lunchkaart geprobeerd.
En zoals altijd ouderwets lekker. Dat gaan een heel smakelijke herfst worden hier.
Laat de lange avonden maar komen. Dat gaat bij de Loft 23 geen probleem zijn.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op het dakterras heerlijk mogen vertoeven en genieten van een hapje en een drankje. Een feestje voor het oog èn tongstrelend. Dat ook de bediening bestaat uit enkel vriendelijke en fijne mensen maakt de beleving compleet. Een dikke aanrader en bovendien een grote aanwist voor Venlo!

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Winkelen in een van de leukste straatjes van Venlo, daar hoort natuurlijk een lekkere lunch bij. Er staat een authentiek houten bord buiten met hun leuke concept. Een 3 gangen hapjeslunch. Enorm genoten!! Met heel veel zorg bereide gerechten en super vriendelijk personeel! Kortom een héérlijke ervaring!! Zeker de moeite waard om eens een hapje te gaan nemen!

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een vrijdagavond bij de loft 23. Leuke, mooi gepresenteerde gerechten die echt heerlijk zijn! Genoten!
Goede en vriendelijke bediening.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en gezellige tent midden in het centrum tussen de huizen en winkels. Alle gerechten zijn gewoon lekker en vers gemaakt met ingrediënten uit eigen moestuin op het dak. Bediening lekker vlot en klantgericht.

Reizigers die de Loft 23 bekeken, bekeken ook

In de Loft 23 geweest? Deel je ervaringen!