“Sfeervol en lekker!”
Beoordeling van de Loft 23

de Loft 23
Geclassificeerd als nr. 16 van 146 Restaurants in Venlo
Beschrijving: De Loft 23 is een uniek restaurant in één van de mooiste straatjes van Venlo. De Klaasstraat staat bekent om haar diversiteit, gezelligheid en kwaliteit. Door onze prachtige locatie op de 2e verdieping van het oudste bankgebouw van Venlo staat u garant voor een unieke beleving. U kunt bij ons terecht voor Lunch, Hi-Tea en Diner kijkt u voor meer informatie op www.deloft23.nl
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel in de winter binnen als in de zomer op het dakterras gegeten. Beide keren erg lekker gegeten en gezellig lang getafeld! Ze hebben een hapjesconcept waarbij wij beiden met 5 hapjes incl toetje wel vol zaten. Ook is er een grote speciaal bier kaart met 29 verschillende soorten dus: een aanrader!

22 juli 2018 beoordeeld

op zoek naar een lunch rond 14u00 zien wij in een straat uitnodigende lantaarns op de straat. Daar naar toe en op de menukaart gekeken.
Eten voor 11€ met keuze uit 3 aangeboden gerechten. Trappen op en buiten op het terras plaats genomen. Naast het terras kistjes met gekweekte groenten, tomaatjes, komkommers, paprika, pompoen.
Keuze gemaakt ui 2 soorten soep, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. Drank aan betaalbare prijs.
Vriendelijke bediening en redelijk vlot.
Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing, muziek van een ouderwetse platenspeler op een groot dakterras, ver van het straatlawaai. Gekozen voor hapjeslunch. Heerlijke broodjes, 2 koude, 2 warme, een soep van eigen dakterrastuin groente en een dessert. Fantastische smaken en combinaties, aanrader

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer lekker gegeten en de bediening is zeer attent. Ook geschikt voor groepen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de trap naar boven een mooie lokatie. Bij mooi weer mooi, groot terras. Je kunt kiezen voor 4/5/7 gangen diner. Kleine gerechten. Je kunt ze van de kaart bestellen, danwel als verrassingsmenu. Gerechten waren mooi opgediend. Veel verse producten. Bediening was attent. Kortom een leuke plek om een hapje te eten.

Reizigers die de Loft 23 bekeken, bekeken ook

In de Loft 23 geweest? Deel je ervaringen!