“Geweldige ervaring.”
Beoordeling van de Loft 23

de Loft 23
Geclassificeerd als nr. 16 van 146 Restaurants in Venlo
Beschrijving: De Loft 23 is een uniek restaurant in één van de mooiste straatjes van Venlo. De Klaasstraat staat bekent om haar diversiteit, gezelligheid en kwaliteit. Door onze prachtige locatie op de 2e verdieping van het oudste bankgebouw van Venlo staat u garant voor een unieke beleving. U kunt bij ons terecht voor Lunch, Hi-Tea en Diner kijkt u voor meer informatie op www.deloft23.nl
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer lekker gegeten en de bediening is zeer attent. Ook geschikt voor groepen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de trap naar boven een mooie lokatie. Bij mooi weer mooi, groot terras. Je kunt kiezen voor 4/5/7 gangen diner. Kleine gerechten. Je kunt ze van de kaart bestellen, danwel als verrassingsmenu. Gerechten waren mooi opgediend. Veel verse producten. Bediening was attent. Kortom een leuke plek om een hapje te eten.

12 mei 2018 beoordeeld

Erg leuke locatie, goede service en erg lekker eten. Zeker een aanrader om eens "ergens anders" te eten in Venlo, heerlijke ambiance.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier al verschillende keren geluncht en gedineerd.
Elke keer heerlijk!
Super concept met mooi opgemaakte borden.
Heel leuk jong personeel.
Elke 3 maanden een nieuwe kaart.
Je zit er erg gezellig, en met mooi weer kan je lekker op het dakterras zitten.
Echt een aanrader.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed concept,
De loft is een strak sober ingericht restaurant met dakterras.
Ze hebben kleine gerechtjes op de kaart waaruit je keuze kunt maken.
Wij kozen de 3 gangen lunch voor 11 euro.
Beginnend met een klein aspergesoepje met ham en ei, lekker brood met boter erbij.
Daarna had ik een garnalen kroketje op zuurdesem brood.
Zag er prachtig uit en was heerlijk.
Als toetje een crème brulee.
Wat een goed concept is dit!!!!
Onze buren hadden een zeer verzorgd kopje koffie.

Reizigers die de Loft 23 bekeken, bekeken ook

In de Loft 23 geweest? Deel je ervaringen!