“Hip en heerlijk!”
Beoordeling van Brasserie Retro

Brasserie Retro
Geclassificeerd als nr. 21 van 146 Restaurants in Venlo
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig ingerichte zaak waar je zowel binnen áls buiten prachtig zit!
Gedreven en kundig personeel wat zich uit in heerlijk eten waar je lekker verwend wordt!
Leuke menukaart zowel lunch als diner!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond hebben wij gisteren avond bij jullie gehad, zo verrast met jullie specialiteiten, de gevulde bitterbal met asperges met hazelnoot was voortreffelijk lekker Vriendelijke bediening, en wat een mooie binnentuin..

14 mei 2018 beoordeeld

Super Italiaanse avond gehad onder leiding van Nigel (Niels ;-) ). Lekkere gerechten (was wel veel ) en goede begeleiding. Geen vraag was teveel, zelfs veel van hem geleerd. De tip vd knoflook nemen we zeker mee ;-).

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Variërende kaart waardoor voor ieder wat wils. Het is erg leuk om het enthousiasme van de medewerkers te zien. Dit zorgt voor een fijne sfeer in het restaurant en doordat in de keuken kan worden meegekeken is het fijn om te zien hoeveel liefde er door de koks in het eten wordt gestoken. Plek waar ik regelmatig met veel plezier terug zal komen!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie, de bediening, het eten en de prijs: het hele verhaal, het hele plaatje klopt! Voor ons was het een super ontdekking en fantastische beleving!

Reizigers die Brasserie Retro bekeken, bekeken ook

In Brasserie Retro geweest? Deel je ervaringen!