TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne combi mogelijkheid. Food & Film.

Het betere fastfood restaurant. Meer zorg aan gerechten, meer keuze en prima service. Klant voorop ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
tummers01
Munstergeleen, Nederland
Goede verzorgde bioscoop, dure consumpties

Goede gratis parkeergelegenheid. Mogelijkheid om online te reserveren en te kopen Bij binnenkomst ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2019
reneb327
Sittard, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 166 beoordelingen

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ruime hal waar de kaartverkoop en controle is. Hierna ruimte naar de zalen. Je mag geen eigen consumpties meenemen. Popcorn is in verhouding erg prijzig. Reken op 6 euro pp voor grote fris en popcorn. Zalen zijn ruim met prima beeld en geluid. 3d ontbreekt niet

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed. Personeel vriendelijk en bereid je te helpen bij vragen. Fijn dat je kunt reserveren, dat voorkomt teleurstelling.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goede zalen en een grote diversiteit van films. Ook leuk dat je voor of na film hier wat kan eten. Ook een pluspunt dat je plaatsen kan reserveren bij het kopen van je kaartje. Hoef je niet ver van te voren in de zaal te zitten om een plaatsje te reserveren

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Om naar met de deur in huis te vallen: kwaliteit is goed. Minder dat buiten op terras muziek hard staat en dat de bediening traag is. De baas (neem ik aan), wist te vertellen dat onze Tournedos en voswel een preparatietijd van 3 kwartier betekende. Dus nog voorafje genomen, uiteindelijk duurde het korter. Iets meer service naar de bioscoopbezoekers zou fijn zijn. Afrekenen was ook een tijdrovende bezigheid!

Beoordeeld op 4 augustus 2019

We zaten in zaal 8 en we zaten helemaal achteraan in de zaal naast een deur waar geluiden van elders doorheen kwamen zeer storend daarbij de stoelen staan vreselijk kort op elkaar waardoor je het zeer benauwd en warm krijgt alles was nat onze haren, rug en benen waardoor we niet lekker zaten. Mijn vriend kreeg zelfs hoofdpijn van het benauwde dus onze avond eindigde niet gezellig!!!!