“Aardige formule”
Beoordeling van WINDRAAK31

WINDRAAK31
Geclassificeerd als nr. 13 van 94 Restaurants in Sittard
Beschrijving: WINDRAAK31, een gezellig restaurant gelegen in het kleine dorpje Windraak. Heerlijk ontbijten (alleen op zondag), lunchen of dineren in onze mooie zaak of op ons grote terras. Voor de kids is er een mooie speeltuin!
22 mei 2022 beoordeeld

Onbeperkt genieten arrangement genomen. Leuke formule, die veel vraagt van de medewerkers. Maar alles is goed georganiseerd. Hapjes zijn van goede kwaliteit. Bediening heel vriendelijk en vlot. Enige minpuntjes: zeer lawaaierig waardoor een fatsoenlijk gesprek lastig is en behoorlijk warm. De airco mag wat vaker aan.

Datum van bezoek: mei 2022

16 mei 2022 beoordeeld

Typische kaart voor een veganist: je kunt hier voor de lunch alleen soep en salade eten. En dat terwijl voor het diner wel keuze is: alsof je niks kunt inzetten van de dinerkaart om smiddags op een broodje te doen?

Broodje geitenkaas was niet gemaakt zoals op de menukaart stond aangegeven: de chef vond het kennelijk niet nodig om een volledig nieuw gerecht te maken: we kregen gewoon het vorige broodje terug. Lekker alles eraf halen: humus smeren en alles er weer op gooien en afrekenen. Wel met de pin want contant geld is hier niet welkom.

Datum van bezoek: mei 2022
30 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Principe van kleine gerechten is super.
Alle gerechten waren lekker.
Prijs van 35,- zonder drank aan forse kant, maar was het dubbel en dik waard!

Datum van bezoek: maart 2022
5 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de windraak 31 gaan eten. Eten goed bereid todat er een slak door de sla heen liep….
Bediening erbij gehaald gingen dit met de keuken overleggen…antwoord bediening tja dat kon gebeuren.Eten smaakte hierna niet meer..
we stonden op dat moment met de mond vol tanden.
Verder geen excuus gekregen de de rekening gewoon moeten betalen…
Voor mij geen 2 de keer meer.

Datum van bezoek: november 2021
3 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker. Soms moest je wat langer wachten op bestelling (ronde 4,5 en 6). Drank wordt snel geserveerd (hiervoor moet je bovenop betalen)
We vonden het uiteindelijk te duur: €46 per persoon

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die WINDRAAK31 bekeken, bekeken ook

In WINDRAAK31 geweest? Deel je ervaringen!