“Lekker maar prijzig”
Beoordeling van WINDRAAK31

WINDRAAK31
Geclassificeerd als nr. 13 van 94 Restaurants in Sittard
Beschrijving: WINDRAAK31, een gezellig restaurant gelegen in het kleine dorpje Windraak. Heerlijk ontbijten (alleen op zondag), lunchen of dineren in onze mooie zaak of op ons grote terras. Voor de kids is er een mooie speeltuin!
3 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker. Soms moest je wat langer wachten op bestelling (ronde 4,5 en 6). Drank wordt snel geserveerd (hiervoor moet je bovenop betalen)
We vonden het uiteindelijk te duur: €46 per persoon

Datum van bezoek: oktober 2021

8 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, alles wat we geprobeerd hebben van de gerechtjes kaart was super. Zeer verzorgd en lekker. De bediening is ook geweldig, heel attent en hartelijk. Wij hadden een hulphond bij ons en speciale wensen en niks was het personeel te veel. Tafel gereserveerd op het mooie terras en in de middag werden we gebeld dat ze gezien de weersverwachting ook voor de zekerheid een tafel binnen hadden geregeld voor ons. GEWELDIG! Wij komen zeker snel terug!

Datum van bezoek: augustus 2021
29 augustus 2021 beoordeeld

Plezierige ontvangst en ruime keuze uit gerechten. Lekker gegeten van de kaart met losse menu's. Smaakte prima. Wel wat lawaai door harde wanden en volle zaak.

Datum van bezoek: augustus 2021
26 juli 2021 beoordeeld

Leuke, gezellige plaats met toffe gerechten en supervriendelijk personeel.
Een echte aanrader!
Bij mooi weer zalig vertoeven op het terras.

Datum van bezoek: juli 2021
15 juli 2021 beoordeeld

Gezellig druk, leuke sfeer en prima gegeten. Het meisje van de bediening was bijzonder vriendelijk, zo iemand is goud waard!

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die WINDRAAK31 bekeken, bekeken ook

In WINDRAAK31 geweest? Deel je ervaringen!