“Heerlijke, verrassende keuken en een ontspannende sfeer”
Beoordeling van The Duchess

The Duchess
Geclassificeerd als nr. 1 van 86 Restaurants in Sittard
Keukens: Brits
3 weken geleden beoordeeld

Bij binnenkomst in de rijksmonument voel je je meteen thuis. Het hoge plafond, de foto's aan de muur en de boekenkast die de bar aankleed zorgen voor een goede sfeer. De bediening was erg vriendelijk en ook de Engelse chef Ben maakte een rondje bij de gasten voor dat beetje extra service. De bediening had goede aanraders bij de gerechten qua wijn en speciaalbier. Zo probeerde ik hun exclusieve amberkleurig The Duchess bier, wat erg lekker was bij de reuzengarnalen met champignons en een heerlijke steranijssaus. Als hoofdgerecht had ik een kip curry met rijst besteld en deze was verrassend lekker.
Het eten is erg goed en zeker niet duur voor zo'n maaltijd.

Schrijf een beoordeling

3 weken geleden beoordeeld

Het gebouw en het interieur zijn prachtig, er hangt een hele fijne rustige sfeer en het personeel is heel kundig en vriendelijk. Als de kaart word aangereikt word er meteen een heel verhaaltje over de specials verteld, met een woord, super!

Ook over het eten valt niets te klagen, zelf had ik het vegetarische gerecht gekozen omdat het er zo goed uitzag, ben namelijk geen vegetarier. En dan als perfecte afsluiter de sticky toffee pudding. Geweldig!

4 weken geleden beoordeeld

Prima service, zeer vriendelijk personeel. Lunchkaart voldoende uitgebreid, met verassende gerechten, die je elders niet vindt. Heerlijk verfijnd van smaak. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!

20 augustus 2017 beoordeeld

Wat een prettige sfeer, gemoedelijk, persoonlijk, maar de bediening biedt de ruimte voor privacy. De kaart maakt door zijn overheerlijke opties moeilijk kiezen. Naarmate de gerechten komen, wordt steeds duidelijker dat we bij een zeer bijzonder restaurant zijn binnengestapt. Eentje van de buitencategorie. Wanneer in Sittard, een absolute must-go !! Kan niet wachten tot we weer in de buurt zijn.

18 augustus 2017 beoordeeld

Al meerdere malen geweest, iedere keer positieve ervaring! Zowel lunch, diner als organisatie van maaltijd voor speciale gelegenheid.

Reizigers die The Duchess bekeken, bekeken ook

In The Duchess geweest? Deel je ervaringen!