Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is een jaar of 7 oud heel mooi zeer geschikt voor fietsers licht naast het voetbal stadion van fortuna Sittard.
Kamers zijn modern ingericht met kluis op de kamer en regendouche er is natuurlijk airco op de kamer

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Het hotel op zich is mooi en personeel vriendelijk. Maar de kamer mocht wat beter onderhouden zijn.
Van de 4 spots brande er maar 1 in de badkamer. Tafel had maar 3 poten,de 4 de stond er gewoon los stuk onder.
Ontbijt was kiezen uit 3. Bediening aan tafel, maar is echt basic en niet veel. 1 klein broodje ,1 snede brood en 1 croissant.
Voor mij geen tweede maal dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit hotel verblijven; personeel was vriendelijk. Het hotel zelf is gelegen buiten het centrum van Sittard, maar het centrum is zeker goed te bereiken. De kamer was netjes en ruim en zeker het aanraden waard.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Wij waren verrast door dit mooie hotel. Het ligt wel op een vreemde locatie maar voor ons was dat geen probleem.
Kamers zijn ruim, schoon en netjes.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Beneden zit de Aldi en een goed buffettestaurant,, Kodoo

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Super mooi en modern hotel! Hygiëne super! Personeel gastvrij! Grote kamers met een prachtige badkamer! Parkeren voor een klein bedrag per dag! Fiets verhuur aanwezig in het hotel! Met de auto ben je hartstikke snel in Maastricht! Top hotel!

Datum van verblijf: mei 2019