“Lekker op de markt”

Luna
Geclassificeerd als nr. 9 van 91 Restaurants in Sittard
Keukens: Europees
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een gezellige borrel bij Luna geweest.
Je kan er op een zonnige dag heerlijk op de markt zitten met een borrel of iets anders.
Leuk en spontaan personeel.
Jammer dat men geen echte borrelkaart heeft later op de middag je kan dan in plaats daarvan een voorgerecht uitzoeken maar dat zijn geen borrelhapjes.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden over de prijs en de kwaliteit van de high beer. Misschien een wat beperkte keuze voor het bier. De hapjes waren genoeg en erg lekker en gevarieerd. Ook het 3 gangenmenu viel zeer goed in de smaak. Alleen de soep was wat aan de lauwe kant. Al bij al een aanrader.

17 april 2018 beoordeeld

aanrader, bediening was vlot en vriendelijk, eten lekker. veel keuze, ook voor vegetariers. Kan het iedereen aanraden!

26 maart 2018 beoordeeld

op zondag gezellig een wijntje drinken met een bitterballetje erbij. Helaas geen bitterballen want de keuken moet zich voorbereiden op het diner (?)
Op maandag weer naar Luna voor wijn en bitterballen, maar helaas, de keukenbrigade heeft pauze van 16.30tot 17.00uur....
En ik maar denken dat de horeca een dienstverlenende en gastvrije sector is...

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer fantastisch. We hebben lekker boven gegeten en de sfeer was super. Goede bediening, snelle bediening en heerlijk eten. We hebben zelfs 2 toetjes gehad . Heerlijke carpaccio en calamaris, prima mixed grill en fantastische chocolade lava cake. Helaas viel de oreo choco droom een beetje tegen. Desalniettemin wederom zeer genoten!

Reizigers die Luna bekeken, bekeken ook

In Luna geweest? Deel je ervaringen!