“Top Griek ”

Grieks Restaurant Dafne
Geclassificeerd als nr. 5 van 97 Restaurants in Sittard
Keukens: Grieks
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdag avond een hapje gaan eten bij deze Griek op de markt. Het is het derde bezoek dit jaar en ik ben steeds benieuwd hoe ze door het jaar heen presteren. Nog steeds een vriendelijke ontvangst, leuk personeel die met hun zwarte kleren goed herkenbaar zijn. Dat ziet er veel netter uit dan in je eigen kleren in de bediening lopen. De bestellingen lopen vlot en we hebben gekozen voor een schotel met lamsvlees gyros en kalimaris.
De bijgeleverde salade lacht je aan en ziet er smakelijk uit. De schotel was gewoonweg erg lekker. Het vlees is mals en goed bereid.

Mijn complimenten en ga zo door. We komen graag terug.

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten.was erg lekker. Uitgebreide griekse kaart. Met veel vlees en vis gerechten. Maar ook genoeg vegetarische gerechten.
De nagerechten zijn ook heerlijk en worden prachtig opgedient.
Minpuntje voor minder validen de toiletten zijn onder in de kelder. Wel prachtig en altijd super schoon.

23 augustus 2018 beoordeeld

Sfeer en muziek heerlijk Grieks.
Gerechten zalig, bediening zeer attent.

Op advies van ober lekker flesje ouzo uit Lesbos gedronken.
Perfect vakantie gevoel in je eigen omgeving!

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo als altijd de vriendelijke ontvangst en het behulpzame personeel. Het eten is van heel goede kwaliteit en heel lekker van smaak. Voor mij is het het restaurant om stifado te eten super lekker. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en doen erg hun best om je echt lekker en ontspannen te laten eten.
Een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekkere Griek met voor ieder wat wils. Naast de standaard Griekse platen krijg je bij deze Griek verschillende gerechten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Grieks Restaurant Dafne bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg

In Grieks Restaurant Dafne geweest? Deel je ervaringen!