“Niet meer zoals geweest”
Beoordeling van Yumi

Yumi
Geclassificeerd als nr. 55 van 92 Restaurants in Sittard
Keukens: Japans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuzes in gerechten is nog steeds erg groot en over het algemeen is het ook wel lekker echter het lijkt of de vlam uit het bedrijf is.
Het is niet slecht maar ook net niet goed genoeg en als je dan €85,00 met 2 personen moet afrekenen vindt ik dat niet waard.
Lijkt ook dat de inrichting wel wat vernieuwing kan gebruiken.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede morgen mensen. Het is lang geleden dat ik me zo negatief uitlaat over een restaurant, hieronder wat punten

Zeer onhygiënisch, meubels en toilet zeer zeer dramatische kwaliteit

Personeel zeer onvriendelijk

Eten zeer zeer matig. Vooral vleesgerechten

Twee vrienden een voedsel vergiftiging en aan de diarree deze ochtend .

Inspectie grijp op dit soort restaurants in dit is dramatisch

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een All you can eat sushi smaakt het eten prima. Niks hoogstaands maar gewoon lekker. Bediening is vriendelijk al mag het soms wel iets sneller. De zaak mag echter wel eens onderhanden worden genomen want het ziet er niet heel fris uit. Er staat een aquarium die niet aan te gluren is zo slecht onderhouden en vies. We zaten op banken waarvan de bekleding helemaal kapot was en de aankleding van de muren ziet er ook erg gedateerd uit. Niet heel uitnodigend of gezellig eten op die manier.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er lekker gegeten, maar de zitplaatsen zijn aan de krappe kant. Eerst werden we ergens gedropt waar je veeel te krap zat, je kon je amper bewegen. Gevraagd om ergens anders te mogen zitten, dit lukte alleen men deed er wel moeilijk over.
Ook het naar de wc gaan was geen pretje, alles was vettig en vies, op de wc geen papier meer aanwezig om je handen te drogen, en het was nog vroeg, er is ook geen blazer oid.
Eten was goed, personeel was vriendelijk en attent, maar dit restaurant heeft een update nodig qua interieur en netheid.

27 februari 2018 beoordeeld

Na nationaal en internationaal bij sushi restaurants gegeten te hebben moet ik helaas concluderen dat dit sushi & grill restaurant, ver onder de maat presteert.
Het begon al bij het reserveren, reserveringen worden niet serieus genomen, je telefoonnummer wordt slechts op een blaadje gekrabbeld (onleesbaar welteverstaan).

Als na een paar minuten de reservering gevonden is en inmiddels het knagende gevoel is ontstaan dat je beter had om kunnen keren krijg je eindelijk je plaats aangewezen.
'Plaats' geeft wellicht een vertekend beeld omdat het restaurant veel te vol staat, lopen alsook dineren gaat moeizaam door het plaatsgebrek.

Het eten was zeer vettig, dit komt door bakken in olie, en de sushi te bedekken in mayonaise!? Na het eten had ik het gevoel 'gedineerd' te hebben bij een snackbar. Al is dat niet helemaal eerlijk voor de snackbars, want menig snackbar presteert beter.

Verder leek het personeel volledig de draad kwijt te zijn, moesten we zeer lang op bestellingen wachten (2 uur over 3 rondes....) en waren de producten alles behalve vers. Het gros leek opgewarmd, en smaakte alsof het uit de vriezer komt, wat gek is aangezien de zaak helemaal vol zat. Je zou denken dat bij zo'n doorstroom een aanbod van versere producten toch wel mogelijk zou moeten zijn? Ook kregen we vaak de verkeerde bestelling.

Terugkijkend naar mijn ervaring met Yumi in Sittard, zou ik dit restaurant niet aanbevelen, en ga ik de volgende keer naar een ander restaurant.

Reizigers die Yumi bekeken, bekeken ook

In Yumi geweest? Deel je ervaringen!