“centrale ligging”
Beoordeling van Restaurant Meds

Restaurant Meds
Reserveren met
Restaurant Meds is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 92 Restaurants in Sittard
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Enigszins vage formule; terras weinig sfeer; eerder tapa's karakter; bruschetta bestaat uit toastjes. Goede bediening

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 8 op dinsdagavond naar MEDS. We waren er als eerste, nog geen andere gasten. Tot onze spijt konden we niet a la carte kiezen. De groep was te groot!? Een restaurant met ik weet niet hoe veel zitplaatsen..., 8 personen in de zaak, te veel mensen voor a la carte..?
Maar goed, we hebben het verrassingsmenu gehad, 4 gangen.
Tussen elke gang hebben we ongeveer een uur moeten wachten, veel te lang.
Tussendoor werd er niet of nauwelijks gevraagd of we nog iets wilden drinken, dat moest je echt zelf aangeven. Wat het eten betreft, smaken verschillen natuurlijk en misschien zijn we verwend, maar niemand was enthousiast.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een gezellige tent met vriendelijke en vlotte bediening.
Wij namen alle 4 het verassingsmenu van 3 gangen.
We begonnen met een plateau van zalm (ok) tonijn (niet erg goed) roastbeef (beetje laf) en Parma ham (redelijk)
Hierna een op de huid gebakken dorade. Was wel goed. Als hoofdgerecht lamsfilet de was goed.
Al met al redelijk gegeten en net geen 4 sterren.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de gelegenheid gebruik gemaakt op eens lekker te eten op de markt bij meds.
Als voorgerecht de Ierse mosselen die best aan te bevelen. Een houtgelagerde chardonnay favoriet van de chef.
Als hoofdgerecht een lamsrack die eerlijk gezegd net iets te rood is en de boontjes van de gril zijn ook net niet gaar.
De zalm is ook net niet gaar en hetzelfde geld voor de boontjes. Samengevat net iets te snel allemaal van het vuur gehaald.

De bediening is vriendelijk en correct.
De atmosfeer op een lekket terras aan de buitenlucht maakt het toch een geslaagde avond.

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom eens bezoek aan Meds gebracht en we waren alle tevreden.
Men heeft duidelijk de weg naar boven weer ingezet.
Goed personeel met idem wijn advies echt goed en ook het eten was weer van goede kwaliteit vooraf lekkere plank met kazen en worsten en ossenhaas als hoofdgerecht aanrader!

Reizigers die Restaurant Meds bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg
Sittard, Limburg

In Restaurant Meds geweest? Deel je ervaringen!