“Heerlijke avond”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een heerlijke avond, met goed eten en bijpassende drank. Alles smaakt goed en is met aandacht bereid. Hebben hier een fijne avond gehad. Jammer dat ik moest rijden en niet kon genieten van de heerlijke wijn.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 19:00 uur gereserveerd en aangekomen, nu 21:30 en nog steeds geen hoofdgerecht op tafel. Het eten smaakt goed en wordt door een goede chef bereidt. Alleen zouden er meer chefs mogen werken om de “eetervaring” een eet te houden en er geen wachtervaring van te maken

31 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk 4 gangen verrassings menu gegeten, alles was even lekker en smakelijk bereid de bediening professioneel en vriendelijk de uitstraling van het restaurant top

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten: top, wijn: top, bediening: top. Alleen hierom is Sittard een bezoek waard. Beter krijg je het hier niet, dus gaan!!

17 augustus 2018 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten bij Silvesters.
We hebben ons laten verrassen met een heerlijk surprise menuutje. Alle gangen waren mooi en gevarieerd.
Lekker rustig tempo zodat er lekker konden bij praten.

Reizigers die Silvesters bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg

In Silvesters geweest? Deel je ervaringen!