“Leuke tip voor een prijzig kinderfeestje”
Beoordeling van Clip ‘n Climb Sittard

Clip ‘n Climb Sittard
Geclassificeerd als nr. 11 van 16 dingen om te doen in Sittard
1 juni 2018 beoordeeld

Op 19 mei met 9 kids van 8 jaar naar clip n climb geweest. Onze dochter hield hier deel van haar verjaardagsfeestje. Bij aankomst stond haar naam (helaas verkeerd geschreven) al op het welkomstbord en de tafel.
Bij binnenkomst ontvangen door de 2 medewerkers. Arrangement hield klimmen in, 3 kannen ranja en 2 drankjes voor begeleidende ouders. Dit alles voor €13 p kind, half uur instructie en uurtje klimmen!!! Toen een van de kinderen aangaf geen ranja te drinken, en ik om beker water ging vragen, moest ik flesje sourcy a €2 kopen. NIET ok. Na een uitvoerige instructie in een separate ruimte mocht de groep, samen met de 2 instructeurs, het klimwandengebied gaan verkennen. Het systeem is goed en veilig. Iedere deelnemer krijgt zijn eigen harnas. Deze wordt tijdens de instructie door de instructeurs omgedaan.
Aan het harnas zit een goede beveiliging die je eerst aan de veiligheidskatrol moet klikken om vervolgens toegang te krijgen tot de wand. Het vast en loskoppelen was voor kinderen van 8 niet heel makkelijk. Wellicht ook goed.
Onder iedere wand ligt een mand. Ook de kinderen die een beetje bang waren, werden goed begeleid.
De hal is schoon en er zijn voldoende zitplekken.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week met 6 meiden naar clip n climb geweest.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de personeelsleden. Na een uitvoerige instructie in een separate ruimte mochten de meiden onder het toeziend oog van een instructeur het parcours gaan verkennen. Het systeem is super veilig. Iedere klimmer heeft gedurende zijn aanwezigheid op het parcours zijn eigen harnas. Deze wordt tijdens de instructie zorgvuldig omgedaan.
Op dit harnas zit een niet te omzeilen beveiliging die je eerst aan de veiligheidskatrol moet koppelen om vervolgens toegang te krijgen tot de wand.
De katrol kan de personen veilig laten abseilen bij het hoogste punt of op een moment dat je onverhoopt de wand loslaat.
De hal is erg proper en er zijn voldoende mogelijkheden om een drankje te nuttigen wat daar aan de bar is te verkrijgen voor normale prijzen.
Kortom een echte aanrader.

Reizigers die Clip ‘n Climb Sittard bekeken, bekeken ook

In Clip ‘n Climb Sittard geweest? Deel je ervaringen!