“Goed eten voor onderweg”
Beoordeling van Vos Hotel Restaurant Op de

Vos Hotel Restaurant Op de
Geclassificeerd als nr. 42 van 97 Restaurants in Sittard
Beschrijving: Wij heten u van harte welkom bij restaurant Op de Vos! Proeven met smaak! Lunchen, een zakelijk diner of met een groep op pad... Uit eten bij Restaurant Op de Vos betekent genieten voor iedereen. Bij restaurant Op de Vos kunt u uitstekend terecht voor een lunchgerecht, dagschotel of een uitgebreid diner. Onze menukaart wordt altijd afgestemd op het seizoen. Wij werken op ambachtelijke wijze en gebruiken alleen dagverse producten. En dat proeft u! Voor kleine en grote gezelschappen, of een menu voor twee, bent u bij ons aan het juiste adres. In een ongedwongen sfeer, kunt u gastvrij genieten van een ruime keuze uit smakelijke en betaalbare gerechten welke reeds tweemaal op nationaal niveau werden bekroond. Zakelijk of privé: genieten doet u beslist bij Restaurant Op de Vos. Voor een middag of avondje uit!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de Vos is een haven voor wegverkeer dat goed en lekker wilt eten. Met een groot menu, o.a bief, schnitzels en kip piri piri. De hoofdmenu's worden geserveerd met groente (sla, bloemkool, boontjes) en aardappel (frites, aardappelpatjes, gekookt aardappel).

Prijs/kwaliteit staat goed in verhouding, en voor een stevige trek na een lange tocht is op de Vos een prima keuze.

Datum van bezoek: mei 2018

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 19.30u nog een mooi plekje. Liep daarna snel vol. Sanitair keurig. Heerlijk gegeten. Dagmenu + 2 cola + koffie = €20,05. Heel schappelijk, lijkt me. Kortom, prima!

Datum van bezoek: mei 2018
12 april 2018 beoordeeld

Waren met groepje van 14 personen terug van lang weekend. Er werd ons door de eigenaresse verteld dat er geen plaats was, ondanks dat er nog wel zeker voldoende (30+) plaatsen vrij waren.Ook had ze niet het benodigde personeel in huis zei ze. Was kort gesprek en ze ging gelijk weer met andere zaken door. Vraag me af wat het verschil was geweest als en nog 3x5 of 4x3 of 6x2 personen waren binnen gekomen. Diverse keren gegeten in dit restaurant maar vond dit zo onvriendelijk dat dit zeker de laatste keer was. Daarna gegeten bij van der Valk in Urmond/Stein, waar we wel gastvrij werden ontvangen en ook prima gegeten. Heel erg jammer

Datum van bezoek: april 2018
3 april 2018 beoordeeld

Voor tweede Paasdag niet gereserveerd; was wel plaats voor twee.
Vriendelijke ontvangst en leuke bediening. Goede lauwe vissalade gegeten. Ruin voorzien van lekkere vis.
Prima genoten

Datum van bezoek: april 2018
22 januari 2018 beoordeeld

Was hier 21 januari lekker gegeten en niet duur prima restaurant niet alleen voor vrachtwagenchauffeurs maar ook voor de gewone man.
heerlijke schnitzel met pepersaus gegeten.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Vos Hotel Restaurant Op de bekeken, bekeken ook

In Vos Hotel Restaurant Op de geweest? Deel je ervaringen!