Vandaag geopend: Gesloten
Pure fun en effe weg

Beoordeeld op 8 augustus 2019
MysteryHouseRik
Valkenburg, Nederland
Mooie kamer en leuk gemaakt.

Mooie kamer met leuke effecten. Vriendelijk personeel. Een leuke plus is dat er meerdere kamers ... meer lezen

Beoordeeld op 12 juli 2019
Dion-128
Horst, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 13 beoordelingen

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Samen met een groep vrienden mogen genieten van de hospitality en mooie bouw van deze zeeeer aan te raden kamers. Als u even iets anders wilt, dan is dit uw locatie. Genoeg keuze. Mooi hoor.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer met leuke effecten.
Vriendelijk personeel.

Een leuke plus is dat er meerdere kamers zijn wat het echt leuk maakt.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

We waren met een groep van 9 en we deden de ‘VR ervaring’ en we hebben met zijn allen een supergoede tijd gehad. De 2 dames die ons begeleiden deden dat heel goed, ze wisten perfect hoe ze ons moesten helpen met de verschillende spellen en de apparatuur. Surgeon simulator, beat Saber, job simulator, plank experience, super hot - allemaal gedaan. Echt een aanrader om te doen.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019

De kamer is erg mooi gemaakt en heeft leuke effecten die je verassen. De aanvullende ruimtes zijn een leuk pluspunt.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijne escaperoom (helstraat 666) met verrassende puzzels. Met 2 tieners van 15 en 13 de ideale escaperoom: niet te moeilijk, mooi uitgewerkt, een beetje spannend maar vooral leuk.
Tip: bellen om binnen te mogen

Datum van activiteit: augustus 2018