“Zeker doen”
Beoordeling van Bubbles & Bites

Bubbles & Bites
Reserveren met
Bubbles & Bites is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 141 Restaurants in Roermond
1 juni 2018 beoordeeld

Apart maar heel lekker. Prima kok die behulpzaam is bij de juiste keuze (vegetarisch). Vriendelijk en kundig personeel. Lekkere bites op culinair niveau.
Bubbles & Bites is een echte verrassing. Sommige drankjes zijn wel wat aan prijzige kant, dat is het enige min punt. De frietjes zijn ook heel lekker hier.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig lekkere bites to share! Koud, warm en zoet of kaas na! Favoriete tentje in Roermond. Gezellige setting en leuke bediening.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept, maar niet heel bijzonder qua smaak. Het is het allemaal net niet. Je verwacht er meer van. Aan het eind van de avond met een gevoel van ‘dit is jammer’ naar huis.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemiste kans; we waren met z’n tweeën klaar om dit restaurant eens uit te proberen. Na bestellen van wijn en een karaf ijswater kregen we te horen dat men geen kraanwater serveert. Nadat ik aangaf dat slechte service vind vertelde de gastvrouw mij niet in discussie te willen gaan. Daarop hebben mijn vriendin en ik de zaak verlaten en hebben we heerlijk uitgebreid gegeten bij bistro XO aan het stationsplein; inclusief kraanwater bij de wijn. Echt niet meer van deze tijd hoor.

Robert G, Eigenaar van Bubbles & Bites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Jammer dat u deze recensie op Tripadvisor plaatst met een slechte beoordeling puur op basis van een karaf die u niet wordt gegeven.
U had nog helemaal geen wijn bij de gastvrouw besteld.
Daarom zei de gastvrouw ook dat we die niet hebben.
Als u wel een fles wijn had besteld dan hadden we u een glas kraanwater kunnen serveren.
Karafs hebben wij niet.Glazen kraanwater worden wel geserveerd als er een fles wijn wordt besteld.
Zonder de kwaliteit van ons eten te hebben ervaren, beoordeelt u ons met een 1!
Erg jammer dat dit zo moet gaan!

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bubbels en Bites in Roermond is een leuk restaurant met een erg leuk concept. Probeer zeker het menu to share en je wordt de hele avond verrast met heerlijke kleine gerechtjes.

Reizigers die Bubbles & Bites bekeken, bekeken ook

In Bubbles & Bites geweest? Deel je ervaringen!