“Perfect”
Beoordeling van Akropolis

Akropolis
Reserveren met
Akropolis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 141 Restaurants in Roermond
Keukens: Grieks
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat we Grieks hadden gegeten.
Heeerrrlijkkkk gegeten. Vlot personeel, eten goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete grieks restaurant. Heerlijke rijst en zeer goede inktvisringen. Bediening is zeer vriendelijk.

9 april 2018 beoordeeld

even de stad in voor een hapje eten. Grieks is nooit mijn favoriet geweest, maar me toch over laten halen. binnen lijkt het wat klein eerst en ouderwets, echter de ruimte was beduidend groter wat nog duidelijker werd toen er steeds mensen kwamen. speciaal menu beschikbaar en ik heb de Socrates schotel genomen. lamskoteletjes. heerlijk gekruid, ruim voldoende en een lekkere salade er naast. vriendelijke bediening.

1 april 2018 beoordeeld

Voor het eerst in Akropolis geweest voor een spontaan Grieks etentje. Het was uitermate prettig. De ontvangst heel ongedwongen en vriendelijk. De kaart ziet er misschien niet zo spannend uit, meer normaal Grieks, maar als je het voorgerecht, dolmadakia, opgediend krijgt begin je al meteen te glunderen. Niks uit blik of zo, maar handgemaakt... en dat belooft ook het hoofdgerecht.. allemaal goed warm, niet vet en vers gegrild. En lekker!!!
Personeel telkens heel vriendelijk.
Zeker een aanrader voor wie eens goed Grieks wil eten (en wij zijn wat dat betreft verwend)!!

3 maart 2018 beoordeeld

makkelijk telefonisch af te spreken, vriendelijke bediening, ondanks drukte toch redelijk snelle bediening, prijzen redelijk, ziet er verzorgd uit, voldoende keuze, parkeren in twee parkeergarages in de directe omgeving.

In Akropolis geweest? Deel je ervaringen!