“Dit is geen restaurant, maar een cafe”
Beoordeling van Resistent Cafe

Resistent Cafe
Geclassificeerd als nr. 91 van 139 Restaurants in Roermond
1 juni 2018 beoordeeld

Dit is geen restaurant, maar een cafe. Daarom is het eten, de prijs/kwaliteit en de bediening niet te beoordelen.Wel is de sfeer goed, zijn de biertjes lekker, is het niet duur en wordt er goede muziek gedraaid

4 maart 2017 beoordeeld

Klein maar sfeervol, ook terras aan het water bij de Roerkade, veel vaste stamgasten, dat schrikt nieuwe mensen ook wat af, regelmatigmuzikale optredens.

10 februari 2017 beoordeeld

Aan het water leuk gelegen kroeg waar je ook op het terras kunt zitten. Aparte sfeer. Amusante bediening. Hier valt altijd wat te beleven! Matig sanitair. Goed verzorgde drankjes.

12 december 2016 beoordeeld

Weekendje Roermond. We hadden ons voorgenomen om leuke kroegjes te bezoeken, en dat is zeker en vast gelukt. Na Het proeflokaal zijn we met de eigenares Resistent gaan opzoeken waar we niet dadelijk terug buiten kwamen... supergezellige mensen... leuk en apart sfeertje... zeker een aanrader...

9 oktober 2014 beoordeeld

Even een biertje of een kopje koffie drinken bij Resistent is er meestal niet bij , vaak is het zo gezellig dat je er uren blijft plakken en er licht aangeschoten naar buiten stapt of rolt !
Nieumand is er vreemd en iedereen voelt er zich al snel op zijn gemak , je kunt er ook rustig een krantje lezen of een spelletje spelen . In de zomer kun je er heerlijk buiten op het teras zitten en uitkijken op de beroemde Roermondse stenenbrug , de roer en de daaraan gelegen drukke
Roerkade met al zijn terassen en cafees. Er zijn regelmatig live op tredens van bendjes ( zondagnamiddag) en ze beschikken over een groot assortiment wisselende seizoens en speciaal bieren . Ook zijn er regelmatig bierproeverijen !
Al met al een bezoekje waard , maar je bent gewaarschuwd , het kan laat worden !

• Sfeer

Reizigers die Resistent Cafe bekeken, bekeken ook

In Resistent Cafe geweest? Deel je ervaringen!