“TRAVOLGENTE!!!”

Il Forno
Geclassificeerd als nr. 19 van 139 Restaurants in Roermond
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld

Zoals altijd wanneer wij Roermond aangaan, is ons hoogte punt een gastvrij bezoek te brengen in het over heerlijke Italiaanse restaurant Il Forno aan de Roerkade!

Het voelt als een thuiskomen bij vrienden
en van de heerlijkste gerechten van vis of vlees te worden verwend met een voortreffelijke wijn keuze!
Een persoonlijk woord en betrokkenheid is een groot goed in hun sfeervolle ambiance!

Wij hebben wederom genoten en komen graag snel weerom!

Bertram en Rianne Veltrop

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vlees/vis en met bijzondere diëten hield men rekening. vriendelijke bediening die goed in kunnen spelen op wensen en behoeften van de klanten! Ambiance in het restaurant prima, niet bijzonder.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even wennen, een restaurant zonder kaart, zonder prijzen, gewoon kiezen tussen vlees, vis of een mix van beiden.
Wijn: neem gewoon de huiswijn, prima, en men schenkt ruime glazen dus een karaf is niet voordeliger dan losse glazen.
De kok maakt van elk gerecht een feest, heerlijk bereid, uitstekende kwaliteit, smaakvol.

2 dagen later teruggekeerd voor de fruits de mer, want die moet je van tevoren bestellen. Ikzelf nam op aanraden van de eigenaar een biefstuk. Zelden hebben wij zo heerlijk gegeten.
De rekening: kompleet met wijn, koffie en limoncello : € 63,- voor 2 personen, ook dat was een aangename verrassing.
Zeker een aanrader.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze eerste keer bij Il Forno, normaal gaan we naar een a la cart Italiaan in de buurt, maar deze was volgeboekt. Hier is geen menu, maar werkt met met wat ‘de markt’ te bieden heeft. Diverse kleine hapjes, keuze tussen vlees, vis, combi of vegetarisch. We hebben erg lekker gegeten, zeker een aanrader. Verrassende smaken en de porties zijn voldoende groot. Bediening was vriendelijk en hield rekening met een nieuweling in hun midden.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend gegeten. Verschillende kleine gerechtjes met topproducten waarvan de cuisson stuk voor stuk perfect was. Met veel genoegen komen we hier terug langs als we in de buurt zijn. Bedankt!

Reizigers die Il Forno bekeken, bekeken ook

In Il Forno geweest? Deel je ervaringen!