“Aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 7 van 139 Restaurants in Roermond
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: El Sótano is een gezellig, kleurrijk Mexicaans restaurant, gelegen aan de Kraanpoort 7 te Roermond. Kraanpoort is een van de oudste straatjes van Roermond vlakbij de kathedraal en de Markt. Onder het gebouw bevindt zich een 16e eeuws gewelfde kelder waar ook gedineerd kan worden. Deze kelder is zeer geschikt voor het houden van feestjes tot 50 personen of voor etentjes voor groepen tot 32 personen. Er is airconditoning aanwezig. Sinds kort beschikken we ook over een terrasje. Hier kan gedineerd worden maar er kan ook tapas besteld worden. Maarten Vollebergh en Judith Bothmer heten u van harte welkom.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant met een geweldige sfeer. Vriendelijke bediening. Eten werd snel geserveerd. De calemares is een aanrader. Lekkere authentieke gerechten, maar ik vond de porties wat aan de grote kant. De salsa is ook heerlijk. Hier komen we zeker nog terug!

Judith B, Eigenaar van El Sótano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Beste Svenja, hartelijk dank voor deze mooie review. Het doet ons goed te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens bij ons in het restaurant!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker kunnen genieten van de bijzondere sfeer in dit restaurant. Weer eens wat anders. Heel veel lekkere gerechtjes. Voor de grote eter, want met honger ga je hier absoluut niet weg. Je blijft ervan eten.

Beste heer/mevrouw, hartelijk dank voor uw review. Leuk dat u genoten heeft van de bijzondere sfeer en lekkere gerechtjes. Graag zien we u weer bij El Sótano!

15 april 2018 beoordeeld

Gisteravond erg lekker gegeten bij jullie. Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede combinatie. (Tip: als je in het weekend wil eten, kan je het beste reserveren).

Beste Riet, hartelijk dank voor deze fijne review!! We vinden het heel belangrijk dat onze gasten het naar hun zin hebben en daar hoort vriendelijke bediening en eten gewoon bij. Het is inderdaad raadzaam om vooral op zaterdag even te reserveren. Graag zien we u weer bij ons in het restaurant! Nogmaals dankjewel.

18 maart 2018 beoordeeld

Gisteravond met veel plezier weer gegeten bij El Sótano, heerlijk voor/ en hoofdgerecht, sfeervol Mexicaans restaurant met erg vriendelijke bediening.

Judith B, Eigenaar van El Sótano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Beste Jaap en Ria Cleijne,
Hartelijk dank voor de leuke review en de mooie complimenten. We zijn blij dat alles naar wens was!
Graag tot een volgende keer!
Maarten Vollebergh/Judith Bothmer

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en lekker eten, zonder meer. Mijn vlees was mals. Sausje zag er niet uit maar smaakte lekker. Wel verse frietjes wat ik super vond. Gezellig Mexicaanse inrichting.

Judith B, Eigenaar van El Sótano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2018

Beste Biep, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles naar wens was. Goed te horen!
Graag tot ziens bij El Sótano!
Met vriendelijke groet, Maarten Vollebergh/Judith Bothmer

Reizigers die El Sótano bekeken, bekeken ook

In El Sótano geweest? Deel je ervaringen!