219iersel
Breda, Nederland

Gastvrij, heerlijk hotel en fantastisch eten

Beoordeling van Kasteeltje Hattem
5,0 van 5 bollen26 mei 2023 beoordeeld
In 1 woord geweldig. Ontzettend gastvrij, prachtige kamer en heerlijk gegeten. Ze hadden veel begrip voor ons. We wilden aanvankelijk annuleren ivm een mogelijk medisch onderzoek maar we mochten de reservering laten staan. Gelukkig konden we het weekend toch genieten van deze top locatie
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
TheaterHotel De Oranjerie
1.2 km van Kasteeltje Hattem
1.4 km van Kasteeltje Hattem
Restaurant
Driepersoonskamer met uitzicht op de tuin op de eerste verdieping
  • Vio.com
  • StayForLong
  • Vio.com
Meer hotels in Roermond bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2023 via mobiele applicatie

Tijdens een lang weekend in de omgeving van Roermond dit kleinste kasteeltje van Limburg bezocht. Parkeergelegenheid op het eigen terrein volop. Een prachtige aanblik, witte pauwen in de tuin.
De begroeting is enthousiast en vriendelijk. Het is er op deze dinsdagavond goed vol.
De kaart is prachtig. Keuzestress tussen al deze mooie gerechten. Wij kozen voor de aspergesoep en 4 bereidingen van ganzenlever vooraf. Ook een soep kun je blijkbaar “sterrenwaardig” maken. Zo verfijnd. De ganzenlevers zijn smaakexplosies in de mond. Geweldig! Als hoofdgerechten kozen wij het piepkuiken en de zwezerik. Opnieuw worden er 2 topgerechten geserveerd. Het laatste gecombineerd met sukade.
Voor de desserts gekozen voor het dessert met peren en gemarineerde ganzenlever. U raadt het al: heeeerlijk!!!
Wat een topavond was dit. Complimenten aan de keuken en bediening. Helaas is een 10 de hoogste score, maar zou er ook een 20 voor kunnen geven. Gauw terugkomen.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 12 februari 2023

Zaterdag opnieuw van heerlijke lunch gerechten genoten in een prachtige ambiance en super vriendelijke attente bedienende medewerkers,
Veel variaties en mogelijkheden en ….. eigenlijk kunnen alle wensen ingewilligd worden.
Chapeau en graag tot de volgende keer.

Datum van verblijf: februari 2023
1  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 26 december 2022

Voor de 3e keer weer genoten een arrangement met 2 overnachtingen.

Het is hier zo geweldig! Mooie locatie,
super vriendelijke mensen, mooie kamer, heerlijk gegeten. Alles top! Wat voel je je dan speciaal!
We konen hier heel erg graag!

Kamertip: Echt alleen maar genieten!
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 24 mei 2022 via mobiele applicatie

Buitengewoon goed en boven alle verwachting.

Uitstekende kwaliteit en uitermate vriendelijke en persoonlijke bediening.

De Parel van de Roermondse horeca.
Suite was netjes en brandschoon.
Omgeving en tuin met loslopende dieren ook fantastisch.

Kamertip: Gewoon doen, is het geld meer dan waard.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 17 mei 2022

Mooie plek om te lunchen/dineren. Echter, lunch niet persé heel bijzonder. Service helaas ook wat minder. Zelf moeten vragen om een volgende ronde of drinken. Voldeed helaas niet helemaal aan de verwachting. Namelijk veel goede verhalen gehoord van Hattem.

Datum van verblijf: mei 2022